sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Relax! Take it easy

Huh, nyt on huono omatunto. Huijasin yhtä kaveria, että olen kipeänä vaikka olen vain ärsyyntynyt näkemään sitä koko ajan :-D Se oli eilen ihan innoissaan lähdössä baariinkiin mutta kun kerroin että en lähde mukaan niin jo mieli muuttuikin ja tuli viesti että no ei häntäkään kiinnosta joten jos katseltaisiin yhdessä leffoja :D nou, nou.. ei saa olla liian kiinni ihmisessä.

Yritin äsken tilata vaatteita tuolta Ginan nettikaupasta. Yritin jo eilen illallakin mutta ei siitä mitään tullut. Aluksi sivusto alkaa lataamaan liian kauan jo pelkkiä tuotteiden varastotietoja ja sitten kun annoin periksi ja olin menossa kassalle niiden vaatteiden kanssa minkä varastotiedot se suostui näyttämään, niin eikös se ala lataamaan kirjautumissivujakin liian kauan :( Sitten kun aikani kokeilin niin sivusto kyllä alkoi toimimaan mutta sitten selvisikin että vain luottokortilla maksaminen onnistuu! Täytyy joku päivä äitiä häiritä että saanko sen luottokortti -tiedot... Harmi tällainen säätö koska siellä olisi ollut yksi täydellinen mekko ja harmittaa jos en sellaista saa, jos se vaikka ehtii loppumaan...

Ajattelin kohta lähteä ostamaan vähän raffeleita ja dippiä ja alkaa kattomaan perjantaina tv:stä tullutta "Kuinka hukata kundi 10:ssä päivässä" -leffaa. Mun on tehny mieli jo useiden päivien ajan niitä leffateatterista saatavia keltaisia popcornejakin ja sitten niitä popcorni-mausteita. Pitää niitä sitten illalla kun teatteri aukeaa niin käydä myös ostamassa.

Sain eilen pitkän listan tehtyä aiheista mistä haluaisin kirjoittaa blogissani! :) JES!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

varmaan tulee jossain vaiheessa sinnekin muita maksutapoja! karsii nimittäin aika paljon ostajia jos vain luottokortilla pystyy maksamaan

Min-Nea kirjoitti...

mäkin uskoisin kyllä niin.. onneksi äiti nyt ensihätään lupasi antaa minulle luottokortti tietonsa että saan sitten sieltäkin tilailtua vaatteita..

vanhempia kannattaa hyödyntää ;D