Sain eilen baarissa kuulla ystävältäni jutun, mikä sai pasmani ihan sekaisin. Hän, 4-vuotta seurustellut (ja kihloissa oleva ystäväni) on ihastunut toiseen mieheen! Se ei ollut shokkiuutinen sen takia että se olisi jotenkin väärin tai epäluonnollista, lähinnä sen takia olin niin hämmentynyt koska ystäväni on tähän kyseiseen kihlattuunsa aiemmin ollut niin riippuvainen, että se oikein jo pelotti... No, pakkohan tämänkin vaiheen oli tulla. En tosiaan usko että kukaan ihminen pystyisi elämään suhteessa ja olla ihastumatta kehenkään muuhun samanaikaisesti. Siinä ei mun mielestä ole mitään väärääkään, kunhan sitä ihastumista ei vie toiselle asteelle.
Ystäväni oli kertonut kihlatulleen ihastumisestaan. Ihailen kyllä ystäväni rehellisyyttä mutta välttämättä en itse olisi kertonut. Varsinkin jos jättäisin sen vain pelkäksi kaukaiseksi ihastumiseksi enkä aikoisikaan tehdä asian suhteen mitään, miksi pahoittaa turhaan toisen mieltä?
Kyselin sitten ystävältäni, että onko hän sitten varma siitä, että on onnellinen nykyisensä kanssa. Vastaus oli että "En ole varma mutta pelkään olla yksin..." Niimpä niin... Itse ajattelen, että jokaisesta ihmisestä pääsee yli ja ihmiselle on tärkeää että osaa olla yksin. Yksinhän täällä loppuen lopuksi ollaan. Yksin on aina vaikka ei koskaan yksin heräisi! Ihmisen kasvun takia on tärkeää että osaa olla itsenäinen ja ilman toista.
Nämä suhdeasiat alkoivat pyörimään kokoaikaisesti mielessäni viime yön aikana. Mun ongelmainen soppa koostuu aina siitä että ihastun kerralla useaan mieheen. Tälläkin hetkellä olen suorastaan rakastunut yhteen 500km päässä asuvaan, mulla on säätöä yhden mun luokkalaisen kanssa ja toisaalta haluan että eräs mun rinnakkaisluokkalainenkin kiinnostuisi musta. Sitten taas kun olen kerta asiakaspalvelualalla, myös töissäni käy pari täydellisen kuumaa asiakasta ja olen niin ihastunut niihinkin :D Äh, hankalaa, hankalaa :(
Baarissa oli kuitenkin eilen tosi kivaa, oli paljon tuttuja ja letkeä meininki:) ! Innostuttiin vetämään parit shotit kaverin kanssa ja siihen kun vielä lisää monet, monet malibu+ananasmehu drinkit niin tulokseksi saadaankin mahtava krapula ja vaikea työpäivä! :-D
Nyt voisin katsoa maajussille morsiamen nauhalta ja unelmoida siitä oikeasta ;D Että joskus mullakin olisi sellainen mies ketä en haluaisi vaihtaa vaikka pikku-ihastuisin viikottain johonkin postimieheen tai muuhun pizzalähettiin :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti