tiistai 27. tammikuuta 2009

swallow and chew, eat you alive

Tänään piti jopa lisäillä monia kuvia koneelle mutta kameran akku loppui ja plääh tuskin jaksan ladata sitä. Oli sellaiset salitreenit tänään että oksat pois, olen ihan loppu!! Huomenna en varmaan pääse ylös ja sehän on kiva kun huomenna on ihan tenttipäiväkin... muutenkin täyteinen päivä. Kahdeksaksi kouluun, pääsen kolmelta ja neljäksi töihin ja pääsen yhdeltätoista, sounds really good!

Kävin tänään puntin yhteydessä vähän solariumissakin ruskistamassa itseäni lauantain bileitä varten. Täytyy kyllä vielä ennen lauantaita käydä pari kertaa että ei sitten näytä ihan kalkkilaivan kapteenilta juhlamekossa, hyh :)

Sain tänään myös viimeinkin luettua Sofi Oksasen "puhdistus" -kirjan. Oli kyllä ihan hyvä vaikka lukeminen kestikin K.A.U.A.N ... Lisäksi ostin neljän tuotantokauden täydellisiä naisia vaikka nyt oonkin katsomassa vasta toista..:D noh, ei ainakaan tarvitse jarrutella katsomista kun on kolmonenki vielä välissä ja sekin jo odottelee katsojaansa kaapissa:) se on jännä sarja... oon löytänyt sen tosiaan oikeastaan nyt vasta. En juurikaan katsonut sitä telkkarista kun se tuli.

No kuvia pitäisi tänne saada mutta ei tosiaan nyt pygee..

maanantai 26. tammikuuta 2009

Nosta katse ylös sateeseen, katso lintujen lentoa. Ne ei kylvä eikä satoa korjaa mut niil on tarpeeks kaikkea

Nyt on taas elämässä tapahtunut niin paljon kaikennäköstä että ihan hiljaiseksi menee! Päädyin raskauteni kanssa kuitenkin sen keskeytykseen. 3 viikkoa sitten se tehtiin kun olin jo 10:llä viikolla ja se tehtiin sitten lääkkeillä. Itse operaatio oli suht helppo ja kovia kipuja ei ollut. Netistä vaan luin sitä ennen satoja kauhukertomuksia lääkkeellisistä keskeytyksistä ja sairaalaan mennessäni olin tosi paniikissa mutta tosiaan hyvinhän se meni.. vaikka jouduinki melkein yöksi jäämään kun sikiö ei meinannut tulla ulos... No nyt se on ohi, tavallaan harmittaa ihan suunnattomasti mutta se oli mielestäni oikea ratkaisu sillä hetkellä ja en mä sitä kadu. Naisella on oikeus valita mitä vartalollaan tekee koska ei miestenkään tarvitse tuollaisia murehtia ikinä!

On muutenkin nyt monta rautaa tulessa taas samaan aikaan. Tuntuu ettei aikaa riitä oikein mihinkään muuhun kuin kouluun ja työntekoon. Sosiaaliset virikkeet on muutenkin jäänyt just vähemmälle kun on yrittänyt toipua vähän kaikesta. Nyt kuitenkin ensi lauantaina on ystäväni synttäribileet ja vaihtoehtona kaksi mekkoa joista sitten ajattelin asustukseni valita. Molemmat on Gina tricosta ja lisäilen niistä kuvat myöhemmin. Valokuvista on itsenikin helpompi päättää :)

Eilen tulin veljeni luota toisesta kaupungista. Olin siellä viikonlopun vähän levähtämässä ja käytiin perjantaina ja lauantaina baarissakin. Käytiin kyllä myös leffassa katsomassa se the wrestler.. Se olikin aika raaka, huh huh! Joskus piti ihan silmät peittää! Mutta oli kyllä muuten loistava filkka. Mickey Rourke oli ihana :) njami!

Toinen mikä on viimeaikoina aiheuttanut minussa ihastusta on ehdottomasti neloselta sunnuntaisin tuleva kuorosota! Itkin eilenkin onnesta joka esityksen aikana. Ne olivat niin iloisia, hellyyttäviä ja täynnä intoa! Tuollaisia ohjelmia saisi tulla enemmänkin. Tuollaisia hyvänmielen ohjelmia... Hyvin mietitty ja toteutettu koreografia oli kaikissa esityksissä ja niistä kupli elämänilo. Elämä on ihanaa ja kokemuksia täynnä, hyviä ja huonoja. Huonoistakin pitää vaan selvitä :) puss