Tänään piti jopa lisäillä monia kuvia koneelle mutta kameran akku loppui ja plääh tuskin jaksan ladata sitä. Oli sellaiset salitreenit tänään että oksat pois, olen ihan loppu!! Huomenna en varmaan pääse ylös ja sehän on kiva kun huomenna on ihan tenttipäiväkin... muutenkin täyteinen päivä. Kahdeksaksi kouluun, pääsen kolmelta ja neljäksi töihin ja pääsen yhdeltätoista, sounds really good!
Kävin tänään puntin yhteydessä vähän solariumissakin ruskistamassa itseäni lauantain bileitä varten. Täytyy kyllä vielä ennen lauantaita käydä pari kertaa että ei sitten näytä ihan kalkkilaivan kapteenilta juhlamekossa, hyh :)
Sain tänään myös viimeinkin luettua Sofi Oksasen "puhdistus" -kirjan. Oli kyllä ihan hyvä vaikka lukeminen kestikin K.A.U.A.N ... Lisäksi ostin neljän tuotantokauden täydellisiä naisia vaikka nyt oonkin katsomassa vasta toista..:D noh, ei ainakaan tarvitse jarrutella katsomista kun on kolmonenki vielä välissä ja sekin jo odottelee katsojaansa kaapissa:) se on jännä sarja... oon löytänyt sen tosiaan oikeastaan nyt vasta. En juurikaan katsonut sitä telkkarista kun se tuli.
No kuvia pitäisi tänne saada mutta ei tosiaan nyt pygee..
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti