lauantai 7. helmikuuta 2009

Pidän sinusta siinä kaikki, pitääkö se todistaa tuhansilla sanoilla

Huh koulujuttuja.. töitä.. kaikkea mahdollista sekaisin ja sitten vielä pitäisi nähdä mahdollisimman paljon ystäviäkin ettei tule huono omatunto paskana ystävänä olemisesta.Oon nyt jo niin väsynyt että on tosi vaikeaa kuulostaa ystävälliseltä. ja onhan se vähän paha asiakaspalvelutyössäkin...

Eilen päätin kuitenkin vähän taas töiden jälkeen irrottautua arjesta. Mulla oli synttäritki tossa helmikuun alussa ja kertaakaan en ole niitä kerennyt juhlimaan. Lähdettiin eksäni ja hänen parin kaverinsa kanssa rokki-baariin keikkaa kuuntelemaan. Oli kyllä kiva ilta vaikka mä en intoutunutkaan juomaan. Lähinnä huolehdin että me kaikki päästiin turvallisesti kotiin:) nyt tunnin päästä on muutenkin töihin lähtö ja mun krapulat kestää sinne seittemään asti illalla että sikski ihan hyvä että hillitsin itseni :D

Lisäksi yksi parhaita uutisia luki taas iltalehden ja iltasanomien sivuilla.. nimittäin että Tehosekotin heittää kesällä pari keikkaa festareilla. Yksi on ruisrockissa mikä on ollut nyt useamman vuoden yksi kesän ohjelmanumeroistani. En vaan malta oottaa enää kesää ja tehiksen keikkaa; bändin joka lopetti toimintansa IHAN LIIAN AIKAISIN!

tässä muutama kuva eilispäivän vaatetuksestani:


ja yksityiskohta koruistani joista olen niin ylpeä ;) ! Kaulakoru on nyt vasta saatu synttärilahja ja käärme rannekoru rihkamakoru ginasta, mutta kimalteleva se on silti ja mä oon oikea harakka sen suhteen että jumaloin kiilteleviä tilpehöörejä :)

Sininen takkikin kuvissa on aika uusi ostos. Ginasta vain 9,90€

Poika-asiat on aika mallillaan! Mun ei ole tarttenut olla taas pitkään aikaan yksin ilman mitään sutinaa ja se on ihan parasta huomata! :) Ei nyt kuitenkaan mistään suhde-jutuista voi puhua mutta nämäkin on jo kylliksi.

Tästä illasta en vielä tiedä mitä tapahtuu.. Leffailta tai wii fit pelailu kuulostaa ainakin aika hyvältä.. jotain semmoista pientä ehkä. Veljenikin tulee illalla kylään ja tehdään ainakin blinejä

Ei kommentteja: