Tuo vetskarihame on mielestäni aika hyvä löytö.. Ginasta!
Tein tällaisen kyselyn tässä seuraa odotellessa:
Olet todella hiljainen – mitä se tarkoittaa?
- Se yleensä tarkoittaa että oon humalassa tai sitten sitä että oon selvänä keskellä vieraita ihmisiä
Oletko koskaan tehnyt mitään naurettavan typerää? Kerro jotain.
- Antanut anteeksi sen että mua petettiin, se oli maailman typerintä koska se tapahtui sen jälkeen sitten uudelleen.
Kenen makuuhuoneessa olit viimeksi, lukuun ottamatta omaasi? Milloin?
- Antin, eilen
Ikävöitkö jotakuta?
- Ikävöin! Mulla on nyt niiin moni kaveri ulkomailla... englannissa, australiassa, kanadassa... ei niitä voi muuta kun ikävöidä!
Millainen paita sinulla on päällä?
- Musta vähän lörpöhkö
Mitä teit viime yönä?
- Yritin ihan totta nukkua :D Yleensä kyllä yöllä keksin typerimmät ideani ja ne on sitten pakko tehdä siltä seisomalta.
Oletko ikinä suudellut täysin tuntematonta?
- njoo.. mutta kyllä mä siihen sen jälkeen tutustuin! :D
Jos katsoisin nyt sänkysi alle, mitä löytäisin?
- En ihan totta halua sanoa :D No on siellä ainakin pölyä jos jotain vastaan
Nukutko mahallasi vai selälläsi?
- mahalla, kyljellä, selällään... Vaihdan asentoa yön aikana ehkä 234444 kertaa asentoa
Oletko viime aikoina puhunut humalaisille ihmisille?
- Mä oon yleensä se henkilö joka vastaa niille bussissakin :D muut kanssa-matkustaja jörrikät vaan tuijottaa sitä mutta kyllä mä tykkään semmosille jutella jos ne ei yhtään käyttäydy uhkaavasti :)
Kasteletko hammasharjan ennen hammastahnaa?
- öö toki.. luulen että kaikki tekee niin!
Mikä on lempipaikkasi hengata ystävien kanssa?
- nikon asunto! ;D Siellä on parhaimmat sohvat siis
Käytkö usein kauppakeskuksissa?
- Päivittäin varmastikin. Ainakin edes läpimeno matkalla
Puhutko puhelimessa 24/7?
- en, vihaan puhelimessa puhumista. En osaa sitä, se on niiiin paljon vaikeampaa kun ei nää toisen naamaa!
Uskotko rakkauteen?
- uskon
Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
- uskon, mutta uskon myös että se voi loppua toisella silmäyksellä
Paljonko kello on?
- 20.22
Oletko väsynyt?
-Oon itseasiassa, nukahdan varmaan kesken elokuvan
Pidätkö kiinalaisesta ruoasta?
- pidän
Milloin viimeksi kävit ravintolassa? (esim. Rosso tms.)
- Eilen käytiin
Oletko käynyt Amerikassa?
- Oon käynyt vähän vajaa 10v sitten miamissa
Tiedätkö, mistä maratonin virallinen pituus on lähtöisin?
- siitä kun se joku jätkä juoksi jonnekin viemään uutisia (ilmeisesti jostain voitosta??) sen pituus oli se.. mitä se marathonin pituus nyt nykyään onkaan:D sen jätkän nimi oli kai joku Marathon
Osaatko yhtään lausetta viroksi?
- Just oon lukenu ton sofi oksasen puhdistuksen et sielhän niitä viron lauseita olis.. en taida muistaa ainuttakaan.
Onko taivas pilvinen siellä?
- ei voi nähdä, siellä on niin pimeää jo!
Mitä sinulle tulee ekana mieleen sanasta muslimi?
- huivi
Oletko katsonut elokuvan Babel?
- En itseasiassa ole sitä nähnyt! pitäsköhän joskus kattoo
Onko sinulla allergioita?
- pölypunkit
Tekeekö mieli pitsaa?
- tekee, ja onneksi tuolta löytyy nyt pari pitsaa! :)
Jos sinun pitäisi olla 2h päästä lentokentällä valmiina lomalle Ibizalle, kenet ottaisit mukaan?
- yhden janin.. se olisi hyvä ibiza-baari seuralainen ;)
Monesko päivä olet syntynyt?
- neljäs
Onko hankala keksiä joululahjoja läheisille ja kavereille?
- On! se on maailman hankalin homma. En ikinä osaa :(
Haluaisitko viettää hääsi avaruudessa kuten nykyään on mahdollista?
- en ikinä matkustaisi avaruuteen
Tykkäätkö katsella vanhoja valokuvia?
- en oikeestaan, ainakaan itsestäni
Pelkäätkö syvää vettä?
- en
Oletko innostunut kauhuleffojen katsomisesta?
- en tykkää niistä. joitaki oon kattonu mutta se on vaan sellai leffalaji mikä ei kiinnosta/hetkauta pätkääkään..
Onko perheessäsi vietetty elinaikanasi ylioppilasjuhlia?
-2 kertaa.. mun ja mun isoveljen
Montako kertaa olet muuttanut elämäsi aikana?
- 3
Oletko ollut Tallinnanlaivalla?
- aah aika monta kertaa :D
Jos löydät 50e setelin, mitä teet?
- en ainakaan ottais sitä..? :)
Aiotko hankkia ajokortin joskus?
- no onhan mulla kortti jo nyt
Katsotko O.C:n vai kummelin?
- en katso kumpaakaan, ei kiinnosta!
Milloin viimeksi juoksit?
- tänään
Millaiseen poikaan/tyttöön yleensä ihastut?
- rentoihin ja sellaisiin "äijiin". Naamassa sänki on jotain niin seksikästä
Oletko koskaan ollut ristiäisissä? (omia ei lasketa)
- kummipojan
Oletko tekstiviestiriippuvainen?
- en lainkaan, en jaksa näpytellä useinkaan viestejä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti