lauantai 7. helmikuuta 2009

Russian Roulette is not the same without a gun

hehe, taas joku on repässy. Tää on nyt toinen kerta kun oon saanut tällasen lapun autoni etuikkunaan... musta tuntuu vähän että joku mun kaveri pistelee näitä mulle, koska tälläkin kertaa olin IHAN OIKEIN ja mallikkaasti parkkeerannut autoni ja ihan ruutuun...



Että tällästä täällä päin.. :)

Syötiin blinejäkin äsken ja hitto ne oli taas hyviä kera lohen, sienisalaatin, sipulin ja ranskan kerman. Nyt sitten hengaillaan täällä meillä, pojat pelailee tuolla wii:tä ja mä tsillailen täällä taustalla :D Työpäivä oli niin rankka niin saatan jättää baarin väliin kyllä.. Tekisi niiiiiin mieli mennä huomenna shoppailemaan mutta kun kaupat ei oo auki ja mulla on tsiljoona koulujuttua tehtävänä ja kaveri tulossa kylään ja plaah.. liikaa tekemistä silloin kun haluaisi olla vaan rauhassa :(

Ei kommentteja: