sunnuntai 30. marraskuuta 2008

So when you're near me, darling can't you hear me, SOS

Huh, mahakivut on pikkuhiljaa helpottaneet mutta edelleenkin välillä on vaikea olla mitenkään päin ja joka yö oon ainakin kerran herännyt painontunteeseen mahassa. No, ensi viikon loppupuolella viimeistään selvitän tämän jotenkin ja toivon että ei ole mitään vakavaa tai minkään leikkauksien arvoista. Se nyt tästä vielä puuttuisikin!

Oon ihan innoissani kun Mamma Mia! leffa on viimeinkin tullut DVD-levitykseen! Kävin heti ostamassa sen ja nyt oon katsellut sitä lähes taukoamatta. Siinäpä vasta on ihana ja hyvän mielen tuova elokuva. Kaikki siinä jotenkin natsaa kohilleen, näyttelijät, värit, maisemat, biisit (vaikka en ikinä edes Abba-biiseistä ole tykännytkään), tässä leffassa ne dancing queenit ja sun muut on vaan tehty niin paljon vetävämmin ja paremmin kuin alkuperäinen shaissensa.

Ja Amanda Seyfried on kauhean nätti leffassa.. Ollapa niin kaunis vaikka meikkiä ei näy nimeksikään..

Ei ole ollut viime päivinä hirveästi mitään kerrottavaa mistään :( Baareissakaan en ole vähään aikaan käynyt. Olisi vissiin kannattanut kun kaverinikin oli päässyt Kimi Räikkösen mansioniin vierailulle ja bileiden jatkoille. Oishan sitä voinut itselleenkin jotain kivaa sattua :D ! Noo.. ensi viikon lauantaina on työpaikan puolesta pikkujoulut, ei ole vaan yhtään tehnyt mieli juoda mitään alkoholiakaan ennen kun saa selville vatsakipujen syyn. Ei jotenkin uskalla.. ja just että ei maistukaan!

Ja pitäähän sitä Idolsista vielä sananen sanoa... : KOOP ON IHANA

keskiviikko 19. marraskuuta 2008

You woke up this morning. Got yourself a gun. Mama always said you'd be the Chosen One.

Mahakipu jatkuu, kouluun on nykyään aamusinki tosi tuskasta mennä. Jo siksikin kun aamulla tietty kipu jatkuu ja myös siksi kun yön aikana on heränny useita kertoja vatsan sattumiseen. ensimmäinen herääminenki viime yönä oli jo yhden aikaan ja siitä sitte tunnin välein about muistan tiirailleeni kelloa... No, onneksi tänään on suht helppo päivä. Aamulla olin pari tuntia jo koulussa, nyt on kahteen asti hyppäriä ja sitten reilu tunniksi kouluun. Koulun jälkeen muutamaksi tunniksi töihin ja sitten treffaan Joonatanin.

Mutta tässä laukku jonka tosiaan myös vasta ostin. Eli Friis & Companyn laukku, hintaa oli 50e (eli aika kallis pieneksi laukuksi mutta pakko oli ostaa...)


Kävin ostamassa kaupasta uuden Elle -lehden ja kartanon perunalastu pussin.. näiden kanssa hyppäri sujuu mukavissa merkeissä :)
Otsikko on Sopranosin tunnarista, niitä vanhoja jaksoja mitä tulee telkkarista oon nyt taas nauhotellut ja pikkuhiljaa niitä oonki katsonu pois. Niiiiin hyvä sarja! Enkä ole yhtään tylsistynyt vaikka ne kaikki jaksot oonki jo nähnyt..

tiistai 18. marraskuuta 2008

Well, there's three people in the mirror and I'm wonderin' which one of them I should choose

Vähän huolestuttaa, tänään lähti VIIDES päivä liikkeelle med huge stomachaches ... eli siis vatsakivut vaivanneet. Koko ajan toivon että ne menis ohi ja loppuis mutta siellä vaan painaa joku.. :( Tässä arvon että kuinka monta päivää vielä venailen että menen lääkärin pakeille. Koska pikkuhiljaa päivä päivältä alkaa tuntumaan vakavammalta jutulta.. ei ole ikinä ennen näin kovasti ja pitkään tuntunu masussa :( Voihan nää olla vaan menkkakipuja jotka on alkanu aika monta päivää etuajassa.. ehkäpä, who knows!? naisten vaivat sucks..

No, mutta tänään taistelin urheasti kuitenkin koulussa. Muuten ei onneksi töitä ole että tän illan saan olla ihan rauhassa :) Huomennakin töitä vaan muutama tunti. Kävin ostamassa pähkinöitäkin ja niitä tässä mutustelen ja teetä juon, salkkareita odotellessa :-)

Tällaisen paidan ostin ginasta muutama päivä sitten. Hienon friis & companyn laukunkin ostin samalla ostosreissulla mutta siitä pistän kuvan vaikka huomenna, eilen kun kuvailin niin hyydyin tähän kipuun ja tänäänkään en sitten yhtään jaksa jatkaa...


Tähän loppuun voisin kertoa omia lempparibiisejä. Niitä olen tässä kuunnellutkin että tulisi kivun keskellä vähän parempi mieli.. se on hassua kun terveyttä ei yhtään ajattele silloin kun se on. Sitten kun on heti joku huonosti niin sitä ajattelee enemmän ja sitä osaa arvostaa enemmän.. mutta tässä tosiaan lista kappaleista, ei paremmuusjärjestyksessä!

Reino and the Rhinos -Lempee

Muse -Starlight

The Raconteurs -Carolina drama (mestariteos, kannattaa pistää youtubeen ja oikeasti kuunnella loppuun asti vaikka alku saattaa vaikuttaa tylsältä)

Queens of the stone age -mosquito song (todella kaunis kappale!)

Eve -Tambourine (hyvälle mielelle pääsee tätä kipaletta kuuntelemalla)

PMMP -Kovemmat kädet (surullinen biisi.. )

Irina -Vahva

siinä ainakin nyt mun tän hetkistä soittolistaa.. kuunneltavat biisit vaan vaihtelee mulla just päivien mukaan mutta tänään soittimestani raikaa nämä. Kaikista löytyy myös joku rakas muisto, siksi ne tuntuukin niin omilta! :-)

maanantai 17. marraskuuta 2008

Take this sinking boat and point it home, we've still got time

Katsottiin eilen Joonatanin kanssa "Once" elokuva. Se oli aivan ihana! Oltiin molemmat ihan myyty, etenkin kyseisessä elokuvassa olleille kappaleille. Otsikossa onkin nyt yhden niistä kappaleista kertsiä... :) vau..

Koko eilisen päivän olin shoppailemassa äitini kanssa. Löysin paidan ja trikoot ginasta, laukun sokokselta sekä muutaman korun Kappahlista Ei siis ollut mikään mahtishoppailureissu mutta yritän säästää vähän rahaa tammikuuhun kun olen silloin lähdössä matkalle Prahaan veljeni kanssa.. Jos sieltä sitten löytyisi sellaisia vaatteita mitä muilla ei täällä olisi :)
Huomenna voisin ostamastani paidasta ja laukusta lisätä tänne kuvatkin!

Viikot vähenee ja kohta mun työpaikalla on pikkujoulutkin... Vielä en oo panikoitunu siitä että mitä pistän sinne päälle.. se paniikki tulee sitten paria päivää ennen kun taas huomaan että "mulla ei oo mitään päällepantavaa..." ja sitten kiireessä ostamaan..

Mutta juuu.. nyt pitää lähteä salille treenaamaan ja neljäksi sitten töihin..

tiistai 11. marraskuuta 2008

Päästänkö irti vai pidänkö kiinni, kaikuu kysymys

Tästä on tulossa selkeästi joku rakkaus päiväkirja. Olen niiiiin ihastunut tähän poikaan kenen kanssa olin käynyt ulkona.. Oon yrittäny koko ajan vaan hillitä itteeni ja ottaa takapakkia mutta eihän siitä mitään tule. Koko ajan pitää vaan nähä sitä ja soitella sille. Takapakkia haluisin sen takia koska kyseinen herra on lähdössä alle kuukauden päästä reilu puoleksi vuodeksi Australiaan. Ei siinä mulle olisi mitään ongelmaa. Viihdyn hyvin yksin ja sinkkuna ja odottaisin kyllä sitä innolla takaisin suomeen. Mutta epäilen vähän että australiasta niitä surffipimuja löytyy Joonatanille vähän joka sormelle ja sen takia en halua alkaa kuvittelemaan mitään sen suurempia etten ole sitten ihan mustasukkaisuuteen kuolemassa täällä hyisessä suomessa kera pilkkihaalari -pukuisten miesten... nam!

Kävin viime viikonloppuna leffassakin pariinkin otteeseen. Perjantaina käytiin katsomassa 007 Quantum of solace, ja olin kyllä niin mahdottoman pettynyt. Olin odottanut kyseistä elokuvaa niiin kauan ja se rajoittuikin loppuen lopuksi ehkä kahteen hyvään kohtaukseen joista toinen oli alkutunnari. Että hyvin meni ja sillee.

Lauantaina kävin sitten Joonatanin kanssa katsomassa Vicky Christina Barcelona. Siinä oli jo vähän yritystä. Ja siinä onkin ehkä kaksi maailman kauneinta naista mukana: Scarlett Johansson, sekä Penelope Cruz

Etenkin Scarlett Johansson on ollu mun mieleen näyttelijänä ja tyyliltäänkin ja kauneudeltaan. Joonatan liputti isosti Penelopen puolesta :D
Eilen sain myös tietää että eräs entinen kaverini on kuollut. Hän on kuollut pari viikkoa sitten ja tänä lauantaina olisi hautajaiset. En tosiaan ole enää pariin vuoteen pitänyt yhteyttä häneen. Mitä nyt baarissa törmäilty ja silloin käyty vähän olkaan taputtelemassa. Nyt kuitenkin tuli ihan tämäyllätysuutinen. En tiedä miten tälläseenkin pitäisi reagoida. Tai en osaa reagoida mitenkään. Äitikin kyseli hirveästi että oonko ihan järkyttynyt ja oonko kunnossa yms. oon kai? Eilen yö meni kyllä vaan sitä miettiessä. Että miten outoa että jonkun mun ikäsen elämä vaan päättyy yhtäkkiä. On tällaisia tapauksia aiemminkin sattunut kohdalleni. Aasian tsunamin yhteydessä kuoli kaksi hyvää ystävääni. Mutta kuolemaa on itsessään niin vaikea vaan tajuta! En tiedä miten sitä pitäisi käsitellä.. puuh :( !
Ajattelin tänään katsoa salkkareiden jälkeen saw kakkosen. Huomenna sitten nään taas Joonatania ja en millään malttaisi odottaa.. :) En oo pitkään aikaan ihastunut näin huolella saatikka tuntenut näin vahvasti että saan jopa vastakaikua :)

lauantai 1. marraskuuta 2008

but all i've ever learned from love was how to shoot somebody who outdrew you

Eilen oli kyllä upea ilta! Olin tosiaan treffeillä ja oltiin oikeastaan vaan syömässä ja sitten käytiin yhdellä yhden hotellin aulabaarissa :) Tilattiin kaksi semmosta isoa korillista kaikkia erilaisia dippejä, tortilloja, lihoja, makkaroita, salaattia, perunoita yms, ja mun treffikumppani kyllä hyvin huolehti että ei lopu meiltä juomatkaan kesken. Ja sittenhän vielä maksoi meidän lähes 200 euron laskun kokonaan itse! :O Meinasin tipahtaa tuolilta kun näin sen laskun loppusumman. Yritin kyllä maksaa osani mutta hän sitten oli päättänyt toisin ja kielsi tunkemasta mun pankkikorttia minnekään laitteisiin..

Jouduttiin siellä ravintolassa vielä Halloweenin kunniaksi osallistumaan johonkin juomakilpailuun. Piti lipittää lämmintä olutta mahdollisimman nopeasti. Mähän tietty hävisin sen. En yleensäkkään juo ikinä olutta ja en nytkään pystynyt juomaan kuin vajaan yhden pullon.

Sitten mentiin tosiaan vielä sinne hotellin aulabaariin juomaan yhdet lisää. Ja sitten mentiin kävelylle. Muuten oli täydellinen kävelyretki mutta vettä satoi aika ärsyttävästi. Käveltiin katoksesta toiseen että ihan rattosasti se niinkin meni :)

Nyt on kyllä tosi onnellinen olo. Ja hän on tulossa mua tänään töihinki moikkaamaan. Lupasi eilen! Joudun tosiaan tänään (pyhäpäivänä) menemään töihin! Plaah