Oon ihan innoissani kun Mamma Mia! leffa on viimeinkin tullut DVD-levitykseen! Kävin heti ostamassa sen ja nyt oon katsellut sitä lähes taukoamatta. Siinäpä vasta on ihana ja hyvän mielen tuova elokuva. Kaikki siinä jotenkin natsaa kohilleen, näyttelijät, värit, maisemat, biisit (vaikka en ikinä edes Abba-biiseistä ole tykännytkään), tässä leffassa ne dancing queenit ja sun muut on vaan tehty niin paljon vetävämmin ja paremmin kuin alkuperäinen shaissensa.
Ja Amanda Seyfried on kauhean nätti leffassa.. Ollapa niin kaunis vaikka meikkiä ei näy nimeksikään..
Ei ole ollut viime päivinä hirveästi mitään kerrottavaa mistään :( Baareissakaan en ole vähään aikaan käynyt. Olisi vissiin kannattanut kun kaverinikin oli päässyt Kimi Räikkösen mansioniin vierailulle ja bileiden jatkoille. Oishan sitä voinut itselleenkin jotain kivaa sattua :D ! Noo.. ensi viikon lauantaina on työpaikan puolesta pikkujoulut, ei ole vaan yhtään tehnyt mieli juoda mitään alkoholiakaan ennen kun saa selville vatsakipujen syyn. Ei jotenkin uskalla.. ja just että ei maistukaan!
Ja pitäähän sitä Idolsista vielä sananen sanoa... : KOOP ON IHANA

