Katsottiin eilen Joonatanin kanssa "Once" elokuva. Se oli aivan ihana! Oltiin molemmat ihan myyty, etenkin kyseisessä elokuvassa olleille kappaleille. Otsikossa onkin nyt yhden niistä kappaleista kertsiä... :) vau..
Koko eilisen päivän olin shoppailemassa äitini kanssa. Löysin paidan ja trikoot ginasta, laukun sokokselta sekä muutaman korun Kappahlista Ei siis ollut mikään mahtishoppailureissu mutta yritän säästää vähän rahaa tammikuuhun kun olen silloin lähdössä matkalle Prahaan veljeni kanssa.. Jos sieltä sitten löytyisi sellaisia vaatteita mitä muilla ei täällä olisi :)
Huomenna voisin ostamastani paidasta ja laukusta lisätä tänne kuvatkin!
Viikot vähenee ja kohta mun työpaikalla on pikkujoulutkin... Vielä en oo panikoitunu siitä että mitä pistän sinne päälle.. se paniikki tulee sitten paria päivää ennen kun taas huomaan että "mulla ei oo mitään päällepantavaa..." ja sitten kiireessä ostamaan..
Mutta juuu.. nyt pitää lähteä salille treenaamaan ja neljäksi sitten töihin..
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti