Mahakipu jatkuu, kouluun on nykyään aamusinki tosi tuskasta mennä. Jo siksikin kun aamulla tietty kipu jatkuu ja myös siksi kun yön aikana on heränny useita kertoja vatsan sattumiseen. ensimmäinen herääminenki viime yönä oli jo yhden aikaan ja siitä sitte tunnin välein about muistan tiirailleeni kelloa... No, onneksi tänään on suht helppo päivä. Aamulla olin pari tuntia jo koulussa, nyt on kahteen asti hyppäriä ja sitten reilu tunniksi kouluun. Koulun jälkeen muutamaksi tunniksi töihin ja sitten treffaan Joonatanin.
Mutta tässä laukku jonka tosiaan myös vasta ostin. Eli Friis & Companyn laukku, hintaa oli 50e (eli aika kallis pieneksi laukuksi mutta pakko oli ostaa...)

Kävin ostamassa kaupasta uuden Elle -lehden ja kartanon perunalastu pussin.. näiden kanssa hyppäri sujuu mukavissa merkeissä :)
Otsikko on Sopranosin tunnarista, niitä vanhoja jaksoja mitä tulee telkkarista oon nyt taas nauhotellut ja pikkuhiljaa niitä oonki katsonu pois. Niiiiin hyvä sarja! Enkä ole yhtään tylsistynyt vaikka ne kaikki jaksot oonki jo nähnyt..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti