lauantai 1. marraskuuta 2008

but all i've ever learned from love was how to shoot somebody who outdrew you

Eilen oli kyllä upea ilta! Olin tosiaan treffeillä ja oltiin oikeastaan vaan syömässä ja sitten käytiin yhdellä yhden hotellin aulabaarissa :) Tilattiin kaksi semmosta isoa korillista kaikkia erilaisia dippejä, tortilloja, lihoja, makkaroita, salaattia, perunoita yms, ja mun treffikumppani kyllä hyvin huolehti että ei lopu meiltä juomatkaan kesken. Ja sittenhän vielä maksoi meidän lähes 200 euron laskun kokonaan itse! :O Meinasin tipahtaa tuolilta kun näin sen laskun loppusumman. Yritin kyllä maksaa osani mutta hän sitten oli päättänyt toisin ja kielsi tunkemasta mun pankkikorttia minnekään laitteisiin..

Jouduttiin siellä ravintolassa vielä Halloweenin kunniaksi osallistumaan johonkin juomakilpailuun. Piti lipittää lämmintä olutta mahdollisimman nopeasti. Mähän tietty hävisin sen. En yleensäkkään juo ikinä olutta ja en nytkään pystynyt juomaan kuin vajaan yhden pullon.

Sitten mentiin tosiaan vielä sinne hotellin aulabaariin juomaan yhdet lisää. Ja sitten mentiin kävelylle. Muuten oli täydellinen kävelyretki mutta vettä satoi aika ärsyttävästi. Käveltiin katoksesta toiseen että ihan rattosasti se niinkin meni :)

Nyt on kyllä tosi onnellinen olo. Ja hän on tulossa mua tänään töihinki moikkaamaan. Lupasi eilen! Joudun tosiaan tänään (pyhäpäivänä) menemään töihin! Plaah

Ei kommentteja: