Ne treffit tiistaina oli ihan parhaat. Tyyppi on niin erilainen kuin sellaiset mihin yleensä oon aiemmin ihastunut. Käytiin tiistaina ihan vaan kahvilla pikaseen, hiljaisia hetkiä ei tullut ja olin sen jälkeen ihan onneni kukkuloilla! Tänään ollaan menossa sitten illalliselle... Niin, kelatkaa! Illalliselle! Kuulostaa ihan kunnon miehen toiminnalta :-) !
Parasta tässä oli että sekin vaikutti ihan innokkaalta... Hyvästi yksipuoliset ihastumiset! :) Suurin ongelma nyt tässä illassa on että oon vähän kipeä. Hirveä flunssa ja kurkkukipu. Oon koko päivän makoillut peiton alla, ja juonut teetä. Päädyin skippaamaan koulunkin että en menis tuonne ulos vilustumaan lisää ennen iltaa. Koska en tosiaan haluisi jättää näitä rehvejä välistä. Uskomaton tunne! Aika ainutlaatuinen mulle :) !
No, oon tosiaan kuitenkin päätynyt lähtemään ulos, vaikka tuleekin ylimääräistä smäsmää nenästä ja ääni himmenee joskus ja tulee ihmeellisiä kurlasuja, haluan silti syömään sen kanssa :D Vaatteetki on sitten tosi ongelma kun ei ole mitään sellaista siistiä mikä kuitenki olis myös lämmintä.. Mutta peitän rönttysen pukeutumiseni sitten muuten laittautumalla. Hiukset ja meikki pitää ainakin olla kunnossa :)
Tavallaan toivoisin jo nyt että se kutsuisi mut sitten ravintolan jälkeen omaan kotiinsa käymään. Ainaki haluisin käpertyä sohvan nurkkaan sen kanssa katsomaan leffaa :D Huh, mitä juttuja puhunkaan, ei tule tämmöisiä "sammakoita" useinkaan suustani.
Noh, katsotaan mitä tapahtuu. Skippasin muuten keskiviikon Halloween bileet ja en halua toisiin halloween bileisiin tänäänkään. Baaritauko näyttäisi tulevan taas. Useinki mulla on toi baarissakäyminen ja juhlinta aika kausiluontosta. Joskus haluaa ulos koko ajan ja joskus ei sitte millään. Nyt on sitten "ei sitten millään" vaihde. Ei vaan nappaa...
Tänään on ollu koko päivän sängyssä makoillessani soitossa even tambourine kappale. Tää biisi vaan jaksaa ihastuttaa. Loistava tunnelmannostatus rytmi siinä taustalle! Love it!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti