Farkkulegginsien kanssa en tosin vieläkään ole uskaltautunut pitämään normaali-mittaista paitaa päälläni vaan kaikki paidat on sitten vähän pidempiä. :-)
Baariin mennessä asuvalintani on lähes poikkeuksetta mekko, kesät ja talvet! Nyt viime perjantaina olin tällaiseen mekkoon verhoutunut:
Mekko on Vilasta ja sen seurana baarissa minulla oli mustat legginsit, mustat korkokengät ja musta kiiltonahkalaukku.P.S. kyllä mä joskus vielä otan itestäni kuvia vaatteet päällä mutta vielä ei ollut sen aika ;D
Äidin kanssa juuri juttelin puhelimessa. Päätettiin tänään pitää idols-kisakatsomo yhdessä ja syödä poppareita ja juoda vähän siideriä, laadukasta ettenkö sanoisi :) Harmi vaan että suosikki-idolini Koop ei tänään esiinny, koska on tyttöjen esiintymis-jakso tänään :/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti