Täytyy kyllä sanoa että oli ehkä hauskin baarireissu pitkään aikaan. Ei olis ollenkaan tahtonu lähteä pois :) Vaikka en edes tanssinut koko iltana niin tylsää ei kyllä ollut, juteltiin kahdelle jätkälle koko ilta ja sitten mentiin vielä valomerkin jälkeen pizzat syömään pizzeriaan. Sitten ihan kiltisti kotiin! :D
Oli kivasti myös tuttuja, esimerkiksi mun luokkalaisia ja muita "houmiisseja" että niittenki kanssa tuli aina hetki hengailtua ja juteltua jopa ihan fiksujakin! Join myös aika paljon mutta ei ole ees niin paha olo sen ison pizzan syömisen ansiosta ehkä.. mitä ahdinkin itseeni hieman yli tunnin vielä siel pizzeriassa. Mutta syöminen juu ehkäisee krapulaa kyllä, jes! :)
Nyt pitäisi siivota sitten. Ihan hirveä sotku täällä ja mummo tulee tänään kylään. Meen neljäks töihin ja mummo tulee kolmen maissa että kiirettä pitää. Varsinki ku pitäis tässä käydä vielä suihkussakin ja näyttää vähän paremmin nukkuneelta ku mitä oikeesti olen :)
Eli ohjelmistossa suihku, meikkaus, megasiivous, mummo, työt.
Iskä on tullut tänään työmatkaltaankin, mitähän oon saanu tuliaisiksi. Äiti sai kuulemma crocsit :-D
Niin ja sitten kävin eilen ostamassa koko meidän perheelle liput James Bond -leffan ensi-iltaan. Se on vähän niinku ylläri iskälle, koska se ensi-ilta on sillon isänpäivä viikonloppuna ;) !
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti