perjantai 17. lokakuuta 2008

Someone that you think that you can trust, is just another way to die

Ei ollut tarkoitus aloittaa blogia noin surkealla otsikolla. Kyseinen uuden Bond -leffan tunnari on vain soinut koko päivän päässäni... ja eilisenkin! No mikäs siinä, hyvä biisi muuten kyseessä ;)

Olen pitkään jo lueskellut useita nettiblogeja ja päätin kantaa oman kortenikin kekoon! Tarkoituksena ei ole alkaa ylläpitämään muotiblogia (vaikka niitä eniten luenkin), tarkoituksena on kertoa omasta elämästäni, ajankohtaisista asioista ja vähän purkaa tätä pään sisustaani tyhjemmäksi. Kuitenkin niin, että ne jäävät johonkin talteen!

Ostoksiani tulen kuitenkin varmaan kuvailemaan... Olen hieman shoppailuaddikti... :) Vaatekaappi on jo täyttynyt mutta en osaa päästää mistään eroon. Kaikkiin vaatteisiini liittyy joitakin muistoja!

Muita yleisiä tietoja voisin myös kertoa näin alkajaisiksi itsestäni. Olen sinkkutyttö (jotain pientä säätöä on kuitenkin aina käynnissä kuten tälläkin hetkellä..) ja todellakin nautin vapaudestani. Ainoa ajankohta milloin tuntuu että tarvitsisi poikaystävää on sunnuntai. Sunnuntaisin olisi ihana käpertyä jonkun viereen party-viikonlopun jälkeen ja kerätä makuuhaavoja leffoja tuijotellen... No, ehkä vielä joskus! :)

Olen opiskelija ja iltatyöläinen. Vapaa-aikaa ei sitten hirveästi jääkään tai sitten olen vapaa-aikana niin väsynyt kaikesta touhuilusta että tunnit kuluvat mukavasti ihan vain kotona ollessa ja koneella jumitellessa. Viikonloput pyhitän juhlinnalle. Rakastan laittautumista ja juhlamekkoja. Tänäänkin olisi yökerhoilua vuorossa että mennään kattomaan millaista könsikästä siellä baarissa tänään on. :-D !

Noh, mutta lähiviikot menee blogspottia opiskellessa. Yritän saada tästä blogista hienon, ehjän ja mielenkiintoisen kokonaisuuden. Joten tulevat postaukset saattavat olla mitä on mutta eiköhän tästä tämä linja ala muotoutua ;) !

Ei kommentteja: