keskiviikko 22. lokakuuta 2008

Please don't stop the music

Noniin, uusi päivä uudet kujeet :)

Tänään onkin sitten iltapäivällä taas töitä luvassa. Iltapäivästä sinne puoli yhteentoista asti. Sitte töistä suoraan (tai no vaatteet pitää vaihtaa ja meikit korjata) baariin. Ajateltiin tällä kertaa kaverin kanssa ihan jonkinlaista baarikiertelyä.. eli paikkaa vaihdellaan ettei tarvitse koko ajan samoja naamoja tuijotella. Tietysti jos jostain paikasta löytyy se prince charming niin pitäähän sinne siinä tapauksessa jäädä eikä lähteä karkuun toiseen paikkaan.

Tein ahkerasti eilen illalla sitä mun neuletyötä. Eli tästä olisi kovaa vauhtia ponco kehkeytymässä :D en ole vielä oikein tajunnut sitten osien yhteenkiinnitystä että missä kulmassa ja mitä kiinnitetään toisiinsa mutta se onkin sitten vasta sen ajan murhe. Kuitenkin olisi tarkoitus kahdesta (?) suorakaiteen muotoisesta palasta saada poncho tosiaan tehtyä. Novitan sivuilla oli ainakin sellainen kuva että sen pitäisi ihan olla mahdollista :D

Mutta tässä vaiheessa menen nyt:

1.päivä:


Siitä ei oikeasti ole tulossa ihan noin kaponen miltä näyttää. Silmukat puikolla on tällä hetkellä tosi kiinnikkäin koska niitä on paljon ja puikko loppuis muuten kesken :D mutta tosiaan tuolla tyylillä mennään.. tänään en paljoa ehdi tekemään töitten takia, enkä huomennakaan. mutta jospa perjantaina! :)

Baariin pistänkin nyt tänään päälleni mustat minishortsit, mustat legginsit, piikkikärkiset saappaat, mustan löysähkön paidan ja sen päälle farkkuliivin.. päädyin nyt tälläseen. Mekot siis hieman vaihtoon.. :)

Jee lataan taas pitkästä aikaa oman mp3-soittimeni akkua. Sitä olikin jo ikävä. En ymmärrä miten joku ihminen (minä) voi olla niin laiska että ei moneen viikkoon jaksa pistää akkua latautumaan :D mutta nyt... nyt on sen aika ja kohta kun menen kaupunkiin kiertelemään ennen töitä niin voin samalla kuunnella vähän musiikkia... :)

Ei kommentteja: