maanantai 27. lokakuuta 2008

Tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa

Huh mikä viikonloppu! En tiedä mikä muhun meni mutta onnistuin sitten saamaan itseni taas yhä enemmän liriin ihmissuhde sotkujen seurauksena. Tää viikko menee varmaan niitä paikkaillessa ja tosiaan sen yhden miekkosen kanssa pitäisi syömään mennä. Tavallaan ootan sitä kyllä ihan innolla mutta sitten taas sydämeni sykkii yhdelle toiselle herralle joka ainakin joku aika sitten seurusteli mutta en tiedä seurusteleeko sitten enää... ainakin aika vapaasti herra flirttailee! No mutta pitää katsoa mihin tässä mennään vai mennäänkö mihinkään.

Keskiviikkona ja perjantaina olisi tiedossa Halloween bileetkin. Oon vaan ihan ulalla että mitä pistäisi päällensä. Varsinkin kun suositeltavana olisi kumpaankin juhlaan että pitäisi pukeutua ihan johonkin naamiaisasuun. Ideoita pyöreät nolla ja aikaa suunnitteluun 2 päivää. Tämä ja huominen :D Että jes ja en yhtään viime tippaan taas jättänyt.

Mutta äh... En pysty nyt keskittymään mihinkään muuhun kun tähän yhteen mieheen. Tähän "varattu vai eikö ole" -mieheen. Oon törmännyt siihen työpaikkani kautta (käy meillä asiakkaana) ja se aina jää juttelemaan siihen mulle ja viime keskiviikkonakin ennen mun baariin lähtöä juteltiin siinä aika pitkään. Torstaina se sitte tuli sinne kans kyselemään että oliko baarissa kivaa ja miten ihan loppuilta meni ja lähdinkö jonku miehen matkaan (niimpä, wtf?!) ja näin edespäin.. Mutta tosiaan mun tietojeni mukaan hän seurustelee ja oon nähnyki muutaman kerran sen naisen siinä sen miehen mukana. Tosin kesällä viimeksi.... :D hehh heh. Mutta mun kaveri puhuu että hänen mielestään ne on vielä yhdessä. Tosin ihana kaverini myös lisäsi että hän on huomannut että tää mies kyllä tuijottelee mua aika paljon ja vaikuttaa vähän kiinnostuneelta :) !! ah <3

nojoo.. jospa saisin sen pois mielestäni näillä toisilla treffeillä ja mulla oli eilenki kivaa kun olin yökylässä yhden kolmannen miehen luona :D Yritettiin muuten katsoa Kung Fu Panda mutta väsähdettiin ennen kun päästiin alkua pidemmälle. Pistin äsken sille viestiä että yritetään uudemman kerran myöhemmin tällä viikolla. Eli tästä viikosta tulee ihanan kiireinen :-D Treffit, Kung Fu Panda, kaverin synttärit, kahdet halloween bileet, työt, koulu... ja neuletyö! ei saa unohtaa mun neuletyötä! :)

Ei kommentteja: