Äsken soitti se mies, kenet olin viime keskiviikkona baarista onkinut. Ollaan menossa huomenna syömään mun koulun jälkeen ja ennen töitä. Siinä on sellaset sopivat 1,5 tuntia aikaa nähdä eli ihan sopiva määrä ekoille treffeille. On sitten hyvä syy lähteä jos ei mene hyvin ja jos jännittää niin ei tarvitse kuin puolelletoista tunnille keksiä puhuttavaa :D ei paha, ei paha :)
Hirveä paniikki vaan että mitä pistäisi päällensä. Lisäksi kun siinä ei pahemmin ole aikaa vaihdella kuteita koulun jälkeen elikkä koulussa sitten pitäisi olla ne samat vaatteet päällä... No, luulen pistäväni vaan jonkun suht siistin arkimekon. Voisi ehkä vähän enemmän panostaa meikkiin huomenna kun kouluunkin menen vasta yhteentoista... Niin ja tänään tuli Avon -kosmetiikkafirman tilaukseni! Voisin testailla semmoista luomivärikynää. Se on kullansävyinen :)
En tiedä miksi haluan niin kovasti tehdä vaikutuksen. Tavallaan ainakin haluan että tää mies (vaikka ehkä liian vanha mulle onkin) ihastuisi muhun. Ja voihan se olla että pääsen joskus siitä ikäeron tuomasta pelostakin irti. Kaverini jo tsemppas laskemalla että eihän meillä ole kuin 6 vuotta ikäeroa. Eli ei silleen kovin paha. Mutta nyt menen tekemään itselleni koemeikin! Ettei tarvitse aamulla alkaa säätämään jos se luomiväri ei sovikaan.
Kiitos ja kumarrus ja heissulivei
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti