perjantai 31. lokakuuta 2008
Musiikki yksin soi, mä en tahdo mennä enää sitä kuulemaan.
Parasta tässä oli että sekin vaikutti ihan innokkaalta... Hyvästi yksipuoliset ihastumiset! :) Suurin ongelma nyt tässä illassa on että oon vähän kipeä. Hirveä flunssa ja kurkkukipu. Oon koko päivän makoillut peiton alla, ja juonut teetä. Päädyin skippaamaan koulunkin että en menis tuonne ulos vilustumaan lisää ennen iltaa. Koska en tosiaan haluisi jättää näitä rehvejä välistä. Uskomaton tunne! Aika ainutlaatuinen mulle :) !
No, oon tosiaan kuitenkin päätynyt lähtemään ulos, vaikka tuleekin ylimääräistä smäsmää nenästä ja ääni himmenee joskus ja tulee ihmeellisiä kurlasuja, haluan silti syömään sen kanssa :D Vaatteetki on sitten tosi ongelma kun ei ole mitään sellaista siistiä mikä kuitenki olis myös lämmintä.. Mutta peitän rönttysen pukeutumiseni sitten muuten laittautumalla. Hiukset ja meikki pitää ainakin olla kunnossa :)
Tavallaan toivoisin jo nyt että se kutsuisi mut sitten ravintolan jälkeen omaan kotiinsa käymään. Ainaki haluisin käpertyä sohvan nurkkaan sen kanssa katsomaan leffaa :D Huh, mitä juttuja puhunkaan, ei tule tämmöisiä "sammakoita" useinkaan suustani.
Noh, katsotaan mitä tapahtuu. Skippasin muuten keskiviikon Halloween bileet ja en halua toisiin halloween bileisiin tänäänkään. Baaritauko näyttäisi tulevan taas. Useinki mulla on toi baarissakäyminen ja juhlinta aika kausiluontosta. Joskus haluaa ulos koko ajan ja joskus ei sitte millään. Nyt on sitten "ei sitten millään" vaihde. Ei vaan nappaa...
Tänään on ollu koko päivän sängyssä makoillessani soitossa even tambourine kappale. Tää biisi vaan jaksaa ihastuttaa. Loistava tunnelmannostatus rytmi siinä taustalle! Love it!
maanantai 27. lokakuuta 2008
Kovempi sydän ja kovemmat kädet
Hirveä paniikki vaan että mitä pistäisi päällensä. Lisäksi kun siinä ei pahemmin ole aikaa vaihdella kuteita koulun jälkeen elikkä koulussa sitten pitäisi olla ne samat vaatteet päällä... No, luulen pistäväni vaan jonkun suht siistin arkimekon. Voisi ehkä vähän enemmän panostaa meikkiin huomenna kun kouluunkin menen vasta yhteentoista... Niin ja tänään tuli Avon -kosmetiikkafirman tilaukseni! Voisin testailla semmoista luomivärikynää. Se on kullansävyinen :)
En tiedä miksi haluan niin kovasti tehdä vaikutuksen. Tavallaan ainakin haluan että tää mies (vaikka ehkä liian vanha mulle onkin) ihastuisi muhun. Ja voihan se olla että pääsen joskus siitä ikäeron tuomasta pelostakin irti. Kaverini jo tsemppas laskemalla että eihän meillä ole kuin 6 vuotta ikäeroa. Eli ei silleen kovin paha. Mutta nyt menen tekemään itselleni koemeikin! Ettei tarvitse aamulla alkaa säätämään jos se luomiväri ei sovikaan.
Kiitos ja kumarrus ja heissulivei
Tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa
Keskiviikkona ja perjantaina olisi tiedossa Halloween bileetkin. Oon vaan ihan ulalla että mitä pistäisi päällensä. Varsinkin kun suositeltavana olisi kumpaankin juhlaan että pitäisi pukeutua ihan johonkin naamiaisasuun. Ideoita pyöreät nolla ja aikaa suunnitteluun 2 päivää. Tämä ja huominen :D Että jes ja en yhtään viime tippaan taas jättänyt.
Mutta äh... En pysty nyt keskittymään mihinkään muuhun kun tähän yhteen mieheen. Tähän "varattu vai eikö ole" -mieheen. Oon törmännyt siihen työpaikkani kautta (käy meillä asiakkaana) ja se aina jää juttelemaan siihen mulle ja viime keskiviikkonakin ennen mun baariin lähtöä juteltiin siinä aika pitkään. Torstaina se sitte tuli sinne kans kyselemään että oliko baarissa kivaa ja miten ihan loppuilta meni ja lähdinkö jonku miehen matkaan (niimpä, wtf?!) ja näin edespäin.. Mutta tosiaan mun tietojeni mukaan hän seurustelee ja oon nähnyki muutaman kerran sen naisen siinä sen miehen mukana. Tosin kesällä viimeksi.... :D hehh heh. Mutta mun kaveri puhuu että hänen mielestään ne on vielä yhdessä. Tosin ihana kaverini myös lisäsi että hän on huomannut että tää mies kyllä tuijottelee mua aika paljon ja vaikuttaa vähän kiinnostuneelta :) !! ah <3
nojoo.. jospa saisin sen pois mielestäni näillä toisilla treffeillä ja mulla oli eilenki kivaa kun olin yökylässä yhden kolmannen miehen luona :D Yritettiin muuten katsoa Kung Fu Panda mutta väsähdettiin ennen kun päästiin alkua pidemmälle. Pistin äsken sille viestiä että yritetään uudemman kerran myöhemmin tällä viikolla. Eli tästä viikosta tulee ihanan kiireinen :-D Treffit, Kung Fu Panda, kaverin synttärit, kahdet halloween bileet, työt, koulu... ja neuletyö! ei saa unohtaa mun neuletyötä! :)
lauantai 25. lokakuuta 2008
I'm outta time and all I got is 4 minutes
Tapasin yhden miehen keskiviikkona baarissa ja no.. nyt se pyysi mua sitten treffeille :) Suostuinhan minä vaikka vähän epäilyttääkin meidän... kohtuu suuri ikäero :D Mutta ainahan nyt syömään voi mennä! :) Sovittiin että joku päivä ensi viikolla. Jos ei muuten natsaa päivät yksiin ni käydään sitte pikaisella lounaalla koulupäivän jälkeen ja ennen töihin menoa. Illallinen nyt olis ihan ideaali mutta kaikkee ei voi saada ;D
Mun neuletyö on taas vähän edistynyt. En jaksa alkaa kikkailemaan kuvien kanssa mutta pitää joku päivä taas lisätä kuva että minkä pitunen se nytten on.
Huh kiire kiire ja nyt pitää olla jo menossa!
torstai 23. lokakuuta 2008
I don't feel like dancing
Oli kivasti myös tuttuja, esimerkiksi mun luokkalaisia ja muita "houmiisseja" että niittenki kanssa tuli aina hetki hengailtua ja juteltua jopa ihan fiksujakin! Join myös aika paljon mutta ei ole ees niin paha olo sen ison pizzan syömisen ansiosta ehkä.. mitä ahdinkin itseeni hieman yli tunnin vielä siel pizzeriassa. Mutta syöminen juu ehkäisee krapulaa kyllä, jes! :)
Nyt pitäisi siivota sitten. Ihan hirveä sotku täällä ja mummo tulee tänään kylään. Meen neljäks töihin ja mummo tulee kolmen maissa että kiirettä pitää. Varsinki ku pitäis tässä käydä vielä suihkussakin ja näyttää vähän paremmin nukkuneelta ku mitä oikeesti olen :)
Eli ohjelmistossa suihku, meikkaus, megasiivous, mummo, työt.
Iskä on tullut tänään työmatkaltaankin, mitähän oon saanu tuliaisiksi. Äiti sai kuulemma crocsit :-D
Niin ja sitten kävin eilen ostamassa koko meidän perheelle liput James Bond -leffan ensi-iltaan. Se on vähän niinku ylläri iskälle, koska se ensi-ilta on sillon isänpäivä viikonloppuna ;) !
keskiviikko 22. lokakuuta 2008
Please don't stop the music
Tänään onkin sitten iltapäivällä taas töitä luvassa. Iltapäivästä sinne puoli yhteentoista asti. Sitte töistä suoraan (tai no vaatteet pitää vaihtaa ja meikit korjata) baariin. Ajateltiin tällä kertaa kaverin kanssa ihan jonkinlaista baarikiertelyä.. eli paikkaa vaihdellaan ettei tarvitse koko ajan samoja naamoja tuijotella. Tietysti jos jostain paikasta löytyy se prince charming niin pitäähän sinne siinä tapauksessa jäädä eikä lähteä karkuun toiseen paikkaan.
Tein ahkerasti eilen illalla sitä mun neuletyötä. Eli tästä olisi kovaa vauhtia ponco kehkeytymässä :D en ole vielä oikein tajunnut sitten osien yhteenkiinnitystä että missä kulmassa ja mitä kiinnitetään toisiinsa mutta se onkin sitten vasta sen ajan murhe. Kuitenkin olisi tarkoitus kahdesta (?) suorakaiteen muotoisesta palasta saada poncho tosiaan tehtyä. Novitan sivuilla oli ainakin sellainen kuva että sen pitäisi ihan olla mahdollista :D
Mutta tässä vaiheessa menen nyt:
1.päivä:
Siitä ei oikeasti ole tulossa ihan noin kaponen miltä näyttää. Silmukat puikolla on tällä hetkellä tosi kiinnikkäin koska niitä on paljon ja puikko loppuis muuten kesken :D mutta tosiaan tuolla tyylillä mennään.. tänään en paljoa ehdi tekemään töitten takia, enkä huomennakaan. mutta jospa perjantaina! :)
Baariin pistänkin nyt tänään päälleni mustat minishortsit, mustat legginsit, piikkikärkiset saappaat, mustan löysähkön paidan ja sen päälle farkkuliivin.. päädyin nyt tälläseen. Mekot siis hieman vaihtoon.. :)
Jee lataan taas pitkästä aikaa oman mp3-soittimeni akkua. Sitä olikin jo ikävä. En ymmärrä miten joku ihminen (minä) voi olla niin laiska että ei moneen viikkoon jaksa pistää akkua latautumaan :D mutta nyt... nyt on sen aika ja kohta kun menen kaupunkiin kiertelemään ennen töitä niin voin samalla kuunnella vähän musiikkia... :)
tiistai 21. lokakuuta 2008
Seasons may change, winter to spring


Nyt pitääkin ihan just lähteä sinne kaveria vastaan kaupalle! Jihaa... ulos raittiiseen, sateiseen syysilmaan! ;-)
Backbeat the world was on the street
(Musta mekko missä kiristysnyöri vyötäröllä ja paljetein muodostettu rusetti edessä. On ihan hieno vaikka kuvassa tuo näyttää vaan roikkuvalta, muodottomalta riekaleelta :D )
Tai tämä:
(Oranssi mekko Vilasta. Usein oon tätä käyttänyt jonkun vyön ja puuhelmien kera.)
Tänään on sellaista ohjelmassa että pitäisi yhdeltä mennä hakemaan kaveria töistä, käydä yhdessä kaupassa ja tulla mun luokse katselemaan jotain leffoja. Ajateltiin ainakin Grease katsoa... :D Tää onkin mun vika lomapäivä syysloman osalta. Huomenna sitten taas töihin loppuviikoksi ja sitten alkaakin jo koulu taas... pöh!
maanantai 20. lokakuuta 2008
Punaviini pilaa puseron, mennään kaupungille ostan uuden paidan jostain.

Näiden paitojen merkki on Lewi's. Ylemmän printti ja materiaali on suoraan 50-luvun Lewi's mallistosta. Viime vuonna firma päätti ottaa joitakin tuotteita uusio-tuotantoon sieltä vuosikymmenten takaa :p. En ole hirveän montaa kertaa (...itse asiassa en kertaakaan) kyseistä paitaa käyttänyt mutta mielestäni se on silti hieno. Olen ylpeä että omistan sen! :-D
Tämä paita on Paul Frankin. Printissä on kitaroita jonossa ja kitaroilla on jalat... Tykästyin kuvaan ja väreihin :)
Sitten on WESC:in paitani... Väri on oikeasti kauniin vaaleanpunainen. Tässä kuvassa se näyttää lähinnä likaiselta :-D Tää on vanhin näistä esittelemistäni paidoista. Käytänkin tätä enää harvemmin ja harvemmin...
Sitten on vielä Carhartt -merkkinen. Käytän tätäkin aika vähän vaikka tykkäänkin kovasti väristä. Mikä siis on ihan kirkkaanpunainen :-Dsunnuntai 19. lokakuuta 2008
Put your freakum dress on
Mekko on Vilasta ja sen seurana baarissa minulla oli mustat legginsit, mustat korkokengät ja musta kiiltonahkalaukku.Relax! Take it easy
Yritin äsken tilata vaatteita tuolta Ginan nettikaupasta. Yritin jo eilen illallakin mutta ei siitä mitään tullut. Aluksi sivusto alkaa lataamaan liian kauan jo pelkkiä tuotteiden varastotietoja ja sitten kun annoin periksi ja olin menossa kassalle niiden vaatteiden kanssa minkä varastotiedot se suostui näyttämään, niin eikös se ala lataamaan kirjautumissivujakin liian kauan :( Sitten kun aikani kokeilin niin sivusto kyllä alkoi toimimaan mutta sitten selvisikin että vain luottokortilla maksaminen onnistuu! Täytyy joku päivä äitiä häiritä että saanko sen luottokortti -tiedot... Harmi tällainen säätö koska siellä olisi ollut yksi täydellinen mekko ja harmittaa jos en sellaista saa, jos se vaikka ehtii loppumaan...
Ajattelin kohta lähteä ostamaan vähän raffeleita ja dippiä ja alkaa kattomaan perjantaina tv:stä tullutta "Kuinka hukata kundi 10:ssä päivässä" -leffaa. Mun on tehny mieli jo useiden päivien ajan niitä leffateatterista saatavia keltaisia popcornejakin ja sitten niitä popcorni-mausteita. Pitää niitä sitten illalla kun teatteri aukeaa niin käydä myös ostamassa.
Sain eilen pitkän listan tehtyä aiheista mistä haluaisin kirjoittaa blogissani! :) JES!
lauantai 18. lokakuuta 2008
Kaikki kaipaa lempee, eiks nii?
perjantai 17. lokakuuta 2008
Someone that you think that you can trust, is just another way to die
Olen pitkään jo lueskellut useita nettiblogeja ja päätin kantaa oman kortenikin kekoon! Tarkoituksena ei ole alkaa ylläpitämään muotiblogia (vaikka niitä eniten luenkin), tarkoituksena on kertoa omasta elämästäni, ajankohtaisista asioista ja vähän purkaa tätä pään sisustaani tyhjemmäksi. Kuitenkin niin, että ne jäävät johonkin talteen!
Ostoksiani tulen kuitenkin varmaan kuvailemaan... Olen hieman shoppailuaddikti... :) Vaatekaappi on jo täyttynyt mutta en osaa päästää mistään eroon. Kaikkiin vaatteisiini liittyy joitakin muistoja!
Muita yleisiä tietoja voisin myös kertoa näin alkajaisiksi itsestäni. Olen sinkkutyttö (jotain pientä säätöä on kuitenkin aina käynnissä kuten tälläkin hetkellä..) ja todellakin nautin vapaudestani. Ainoa ajankohta milloin tuntuu että tarvitsisi poikaystävää on sunnuntai. Sunnuntaisin olisi ihana käpertyä jonkun viereen party-viikonlopun jälkeen ja kerätä makuuhaavoja leffoja tuijotellen... No, ehkä vielä joskus! :)
Olen opiskelija ja iltatyöläinen. Vapaa-aikaa ei sitten hirveästi jääkään tai sitten olen vapaa-aikana niin väsynyt kaikesta touhuilusta että tunnit kuluvat mukavasti ihan vain kotona ollessa ja koneella jumitellessa. Viikonloput pyhitän juhlinnalle. Rakastan laittautumista ja juhlamekkoja. Tänäänkin olisi yökerhoilua vuorossa että mennään kattomaan millaista könsikästä siellä baarissa tänään on. :-D !
Noh, mutta lähiviikot menee blogspottia opiskellessa. Yritän saada tästä blogista hienon, ehjän ja mielenkiintoisen kokonaisuuden. Joten tulevat postaukset saattavat olla mitä on mutta eiköhän tästä tämä linja ala muotoutua ;) !