perjantai 31. lokakuuta 2008

Musiikki yksin soi, mä en tahdo mennä enää sitä kuulemaan.

Ne treffit tiistaina oli ihan parhaat. Tyyppi on niin erilainen kuin sellaiset mihin yleensä oon aiemmin ihastunut. Käytiin tiistaina ihan vaan kahvilla pikaseen, hiljaisia hetkiä ei tullut ja olin sen jälkeen ihan onneni kukkuloilla! Tänään ollaan menossa sitten illalliselle... Niin, kelatkaa! Illalliselle! Kuulostaa ihan kunnon miehen toiminnalta :-) !
Parasta tässä oli että sekin vaikutti ihan innokkaalta... Hyvästi yksipuoliset ihastumiset! :) Suurin ongelma nyt tässä illassa on että oon vähän kipeä. Hirveä flunssa ja kurkkukipu. Oon koko päivän makoillut peiton alla, ja juonut teetä. Päädyin skippaamaan koulunkin että en menis tuonne ulos vilustumaan lisää ennen iltaa. Koska en tosiaan haluisi jättää näitä rehvejä välistä. Uskomaton tunne! Aika ainutlaatuinen mulle :) !

No, oon tosiaan kuitenkin päätynyt lähtemään ulos, vaikka tuleekin ylimääräistä smäsmää nenästä ja ääni himmenee joskus ja tulee ihmeellisiä kurlasuja, haluan silti syömään sen kanssa :D Vaatteetki on sitten tosi ongelma kun ei ole mitään sellaista siistiä mikä kuitenki olis myös lämmintä.. Mutta peitän rönttysen pukeutumiseni sitten muuten laittautumalla. Hiukset ja meikki pitää ainakin olla kunnossa :)

Tavallaan toivoisin jo nyt että se kutsuisi mut sitten ravintolan jälkeen omaan kotiinsa käymään. Ainaki haluisin käpertyä sohvan nurkkaan sen kanssa katsomaan leffaa :D Huh, mitä juttuja puhunkaan, ei tule tämmöisiä "sammakoita" useinkaan suustani.

Noh, katsotaan mitä tapahtuu. Skippasin muuten keskiviikon Halloween bileet ja en halua toisiin halloween bileisiin tänäänkään. Baaritauko näyttäisi tulevan taas. Useinki mulla on toi baarissakäyminen ja juhlinta aika kausiluontosta. Joskus haluaa ulos koko ajan ja joskus ei sitte millään. Nyt on sitten "ei sitten millään" vaihde. Ei vaan nappaa...

Tänään on ollu koko päivän sängyssä makoillessani soitossa even tambourine kappale. Tää biisi vaan jaksaa ihastuttaa. Loistava tunnelmannostatus rytmi siinä taustalle! Love it!

maanantai 27. lokakuuta 2008

Kovempi sydän ja kovemmat kädet

Äsken soitti se mies, kenet olin viime keskiviikkona baarista onkinut. Ollaan menossa huomenna syömään mun koulun jälkeen ja ennen töitä. Siinä on sellaset sopivat 1,5 tuntia aikaa nähdä eli ihan sopiva määrä ekoille treffeille. On sitten hyvä syy lähteä jos ei mene hyvin ja jos jännittää niin ei tarvitse kuin puolelletoista tunnille keksiä puhuttavaa :D ei paha, ei paha :)

Hirveä paniikki vaan että mitä pistäisi päällensä. Lisäksi kun siinä ei pahemmin ole aikaa vaihdella kuteita koulun jälkeen elikkä koulussa sitten pitäisi olla ne samat vaatteet päällä... No, luulen pistäväni vaan jonkun suht siistin arkimekon. Voisi ehkä vähän enemmän panostaa meikkiin huomenna kun kouluunkin menen vasta yhteentoista... Niin ja tänään tuli Avon -kosmetiikkafirman tilaukseni! Voisin testailla semmoista luomivärikynää. Se on kullansävyinen :)

En tiedä miksi haluan niin kovasti tehdä vaikutuksen. Tavallaan ainakin haluan että tää mies (vaikka ehkä liian vanha mulle onkin) ihastuisi muhun. Ja voihan se olla että pääsen joskus siitä ikäeron tuomasta pelostakin irti. Kaverini jo tsemppas laskemalla että eihän meillä ole kuin 6 vuotta ikäeroa. Eli ei silleen kovin paha. Mutta nyt menen tekemään itselleni koemeikin! Ettei tarvitse aamulla alkaa säätämään jos se luomiväri ei sovikaan.

Kiitos ja kumarrus ja heissulivei

Tää hiljaisuus taitaa meidät tappaa

Huh mikä viikonloppu! En tiedä mikä muhun meni mutta onnistuin sitten saamaan itseni taas yhä enemmän liriin ihmissuhde sotkujen seurauksena. Tää viikko menee varmaan niitä paikkaillessa ja tosiaan sen yhden miekkosen kanssa pitäisi syömään mennä. Tavallaan ootan sitä kyllä ihan innolla mutta sitten taas sydämeni sykkii yhdelle toiselle herralle joka ainakin joku aika sitten seurusteli mutta en tiedä seurusteleeko sitten enää... ainakin aika vapaasti herra flirttailee! No mutta pitää katsoa mihin tässä mennään vai mennäänkö mihinkään.

Keskiviikkona ja perjantaina olisi tiedossa Halloween bileetkin. Oon vaan ihan ulalla että mitä pistäisi päällensä. Varsinkin kun suositeltavana olisi kumpaankin juhlaan että pitäisi pukeutua ihan johonkin naamiaisasuun. Ideoita pyöreät nolla ja aikaa suunnitteluun 2 päivää. Tämä ja huominen :D Että jes ja en yhtään viime tippaan taas jättänyt.

Mutta äh... En pysty nyt keskittymään mihinkään muuhun kun tähän yhteen mieheen. Tähän "varattu vai eikö ole" -mieheen. Oon törmännyt siihen työpaikkani kautta (käy meillä asiakkaana) ja se aina jää juttelemaan siihen mulle ja viime keskiviikkonakin ennen mun baariin lähtöä juteltiin siinä aika pitkään. Torstaina se sitte tuli sinne kans kyselemään että oliko baarissa kivaa ja miten ihan loppuilta meni ja lähdinkö jonku miehen matkaan (niimpä, wtf?!) ja näin edespäin.. Mutta tosiaan mun tietojeni mukaan hän seurustelee ja oon nähnyki muutaman kerran sen naisen siinä sen miehen mukana. Tosin kesällä viimeksi.... :D hehh heh. Mutta mun kaveri puhuu että hänen mielestään ne on vielä yhdessä. Tosin ihana kaverini myös lisäsi että hän on huomannut että tää mies kyllä tuijottelee mua aika paljon ja vaikuttaa vähän kiinnostuneelta :) !! ah <3

nojoo.. jospa saisin sen pois mielestäni näillä toisilla treffeillä ja mulla oli eilenki kivaa kun olin yökylässä yhden kolmannen miehen luona :D Yritettiin muuten katsoa Kung Fu Panda mutta väsähdettiin ennen kun päästiin alkua pidemmälle. Pistin äsken sille viestiä että yritetään uudemman kerran myöhemmin tällä viikolla. Eli tästä viikosta tulee ihanan kiireinen :-D Treffit, Kung Fu Panda, kaverin synttärit, kahdet halloween bileet, työt, koulu... ja neuletyö! ei saa unohtaa mun neuletyötä! :)

lauantai 25. lokakuuta 2008

I'm outta time and all I got is 4 minutes

Nyt tulee mega kiireessä rustattu postaus :D Olen ollut jo koko aamun töissä ja nyt pitäisi hoitaa vielä tarjoilukeikka mistä pääseekin kotiin vasta joskus yhden maissa yöllä. Oon vihannu tätä päivää jo ennalta noin viikon ja nyt tää sitte on koittanut. Toivottavasti menee nopeasti ohi, tätä päivää en jää kaipaamaan!

Tapasin yhden miehen keskiviikkona baarissa ja no.. nyt se pyysi mua sitten treffeille :) Suostuinhan minä vaikka vähän epäilyttääkin meidän... kohtuu suuri ikäero :D Mutta ainahan nyt syömään voi mennä! :) Sovittiin että joku päivä ensi viikolla. Jos ei muuten natsaa päivät yksiin ni käydään sitte pikaisella lounaalla koulupäivän jälkeen ja ennen töihin menoa. Illallinen nyt olis ihan ideaali mutta kaikkee ei voi saada ;D

Mun neuletyö on taas vähän edistynyt. En jaksa alkaa kikkailemaan kuvien kanssa mutta pitää joku päivä taas lisätä kuva että minkä pitunen se nytten on.

Huh kiire kiire ja nyt pitää olla jo menossa!

torstai 23. lokakuuta 2008

I don't feel like dancing

Täytyy kyllä sanoa että oli ehkä hauskin baarireissu pitkään aikaan. Ei olis ollenkaan tahtonu lähteä pois :) Vaikka en edes tanssinut koko iltana niin tylsää ei kyllä ollut, juteltiin kahdelle jätkälle koko ilta ja sitten mentiin vielä valomerkin jälkeen pizzat syömään pizzeriaan. Sitten ihan kiltisti kotiin! :D
Oli kivasti myös tuttuja, esimerkiksi mun luokkalaisia ja muita "houmiisseja" että niittenki kanssa tuli aina hetki hengailtua ja juteltua jopa ihan fiksujakin! Join myös aika paljon mutta ei ole ees niin paha olo sen ison pizzan syömisen ansiosta ehkä.. mitä ahdinkin itseeni hieman yli tunnin vielä siel pizzeriassa. Mutta syöminen juu ehkäisee krapulaa kyllä, jes! :)

Nyt pitäisi siivota sitten. Ihan hirveä sotku täällä ja mummo tulee tänään kylään. Meen neljäks töihin ja mummo tulee kolmen maissa että kiirettä pitää. Varsinki ku pitäis tässä käydä vielä suihkussakin ja näyttää vähän paremmin nukkuneelta ku mitä oikeesti olen :)

Eli ohjelmistossa suihku, meikkaus, megasiivous, mummo, työt.

Iskä on tullut tänään työmatkaltaankin, mitähän oon saanu tuliaisiksi. Äiti sai kuulemma crocsit :-D

Niin ja sitten kävin eilen ostamassa koko meidän perheelle liput James Bond -leffan ensi-iltaan. Se on vähän niinku ylläri iskälle, koska se ensi-ilta on sillon isänpäivä viikonloppuna ;) !

keskiviikko 22. lokakuuta 2008

Please don't stop the music

Noniin, uusi päivä uudet kujeet :)

Tänään onkin sitten iltapäivällä taas töitä luvassa. Iltapäivästä sinne puoli yhteentoista asti. Sitte töistä suoraan (tai no vaatteet pitää vaihtaa ja meikit korjata) baariin. Ajateltiin tällä kertaa kaverin kanssa ihan jonkinlaista baarikiertelyä.. eli paikkaa vaihdellaan ettei tarvitse koko ajan samoja naamoja tuijotella. Tietysti jos jostain paikasta löytyy se prince charming niin pitäähän sinne siinä tapauksessa jäädä eikä lähteä karkuun toiseen paikkaan.

Tein ahkerasti eilen illalla sitä mun neuletyötä. Eli tästä olisi kovaa vauhtia ponco kehkeytymässä :D en ole vielä oikein tajunnut sitten osien yhteenkiinnitystä että missä kulmassa ja mitä kiinnitetään toisiinsa mutta se onkin sitten vasta sen ajan murhe. Kuitenkin olisi tarkoitus kahdesta (?) suorakaiteen muotoisesta palasta saada poncho tosiaan tehtyä. Novitan sivuilla oli ainakin sellainen kuva että sen pitäisi ihan olla mahdollista :D

Mutta tässä vaiheessa menen nyt:

1.päivä:


Siitä ei oikeasti ole tulossa ihan noin kaponen miltä näyttää. Silmukat puikolla on tällä hetkellä tosi kiinnikkäin koska niitä on paljon ja puikko loppuis muuten kesken :D mutta tosiaan tuolla tyylillä mennään.. tänään en paljoa ehdi tekemään töitten takia, enkä huomennakaan. mutta jospa perjantaina! :)

Baariin pistänkin nyt tänään päälleni mustat minishortsit, mustat legginsit, piikkikärkiset saappaat, mustan löysähkön paidan ja sen päälle farkkuliivin.. päädyin nyt tälläseen. Mekot siis hieman vaihtoon.. :)

Jee lataan taas pitkästä aikaa oman mp3-soittimeni akkua. Sitä olikin jo ikävä. En ymmärrä miten joku ihminen (minä) voi olla niin laiska että ei moneen viikkoon jaksa pistää akkua latautumaan :D mutta nyt... nyt on sen aika ja kohta kun menen kaupunkiin kiertelemään ennen töitä niin voin samalla kuunnella vähän musiikkia... :)

tiistai 21. lokakuuta 2008

Seasons may change, winter to spring

Kun nyt katselee ikkunasta ulos niin toivoisi olevansa jossain tosi tosi kaukana... :D Siellä sataa ja tulee ja ei yhtään tee mieli lähteä ulos edes sen vertaa että autolle juoksisi. Kaiholla muistelen jo viime kesäpäiviä ja haluan nää kaikki muut vuodenajat paitsi kesän pois päiväjärjestyksestäni! Kun nyt kuitenkin kävi tällainen hyvä tuuri että asun täällä ja on lottovoitto syntyä suomeen plaapla plaaplaplaa (korkeintaan 4 oikein ja lisänumero mielestäni) niin päätin yrittää aikani kuluksi ennen kaverin hakua yrittää keksiä kaikkea hyvää meidän "ihanista" vuodenajoistamme... :P Ehkä vielä osaan asennoitua niistä jokaiseen oikein. Tai ainakin yritän parhaani. :)

KESÄ: Aloitetaan helpoimmasta, eli kesästä. Kesässä rakastan ihan kaikkea: valoisuutta, vaatteita, lämpöä, kesäsadetta, rusketusta (jopa rusketusraitoja!;)), hyttysiä (mitä olisikaan kesä ilman sitä että vi*tuuntuu öisin siihen ainaiseen ininään eikä saa nukuttua), rantaa, miehiä sortseissaan festareita... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Joskus tuntuu ku makaan talvella viltin alla enkä halua kattoa ikkunasta ulos että elän aina vaan kesää varten :-D Se on tietenkin väärin ajatella ja siitä ajatuksesta yritän nyt kovasti päästä eroon! Tässä vielä kuva viime kesältä, innostun vissii aina rajailemaan taustoja pois oman naamani lisäksi mutta tuo kuva on rmj:stä :D


SYKSY: Ei pidä kieltää etteikö syksyllä olisi kauniin näköistä kun on ihania puiden lehtiä ja niin päin pois. Lisäksi olen oikea sieni-addikti. Syksyisin äitini sitten lähtee aina sienimetsälle ja tuo sieltä hirveän lastillisen kanttarelleja ja muita sieniä mukanaan :) Niitä syön sitte aina leivän päällä. Syksyllä on muutenki ihan kiva aina alottaa kaikki puhtaalta pöydältä. Yleensä aina kesäsin on tullut vähän säädettyä ja ilmaantunut kaikkea draamaa yms. niin syksyllä viimeistään on hyvä aika selvittää ne! Lisäksi syysillanvietot kavereiden kanssa on ihan mahtavia. Ja syksyllä on vielä mahdollisuus pieneen intiaanikesään, you never know ;) !

TALVI: No joulu on nyt ainakin juhlien aikaa. Pikkujoulut on kivat ja tietysti jouluaatto. Aattoa oon ennen vihannut mut nyt pikkuhiljaa tässä vanhetessa on oppinut arvostamaan sitä. Se kuitenki on sellanen päivä että ollaan koko perhe yhdessä, syödään hyvin ja vietetään ilta ihan rauhallisesti. Vaikka mun velikin käy usein kotona niin meidän samanaikaiset vierailut kotona menee usein silleen että sitten lähdetään yhdessä baariin ja äiti ja iskä lähtee nukkumaan. Aattona ei baariin matkata ja tosiaan ilta ollaan ihan perheen kesken. Uusi vuosikin sijoittuu talviaikaan. Silloinki mulla on aina tosi toiveikas ja onnellinen olo. Nyt viime vuosina ei ole ollut mitään 30 astetta pakkastakaan. Pieni leuto pakkanen on ihan virkistävä.. :)

KEVÄT: Mulla on aina ihan riemu katossa kun huomaan että oksiin on ilmestyneet pienet lehtien alut! Lisäksi se että sää alkaa pikkuhiljaa lämpenemään ja voi alkaa vähentää vaatteita piristää mieltäni valtavasti:) Kevääseen sijoittuu myös paljon synttäreitä ja niistäkös tykkään! Lisäksi keväässä jokainen päivä on oikeasti yksi päivä lähempänä kesää! Sen huomaa kun illat taas valaistuvat ja töistäkin kotiin lähdettäessä on koko ajan vaan valoisampaa ja valoisampaa!

Tästä kuvasta en oo varma millon se on otettu.. veikkaan että loppukeväästä. Joku vappu tai vastaava. Ihan kesässä ei kuitenkaan olla.

Nyt pitääkin ihan just lähteä sinne kaveria vastaan kaupalle! Jihaa... ulos raittiiseen, sateiseen syysilmaan! ;-)

Backbeat the world was on the street

Eilen kaupungilta en löytänyt oikein mitään järkevää. Vain vyön, kaulakorun ja yhden paidan. Lisäksi ostin vielä lankaa ison pussillisen jospa saisin inspiraation alkaa tekemään jotain. Selailin neulontavinkkejä nettisivulta ja löysin yhden ponchon virkkausohjeen. Päätin että en kyllä käy virkkaamaan mutta neulon saman tyylisen tai siis saman muotoisen ja samalla idealla. saa sitten nähdä millainen siitä tulee :-D Lisään tänne kuvia päivittäin että miten se edistyy, etten varmasti jätä sitä kesken. Yleensä neuletyöt mun kohdalla jääkin kesken ja sitten piilottelen niitä kaappeihin ja laatikoihin. Välillä niitä aina singahtelee eri paikoista esiin ja silloin yleensä sullon ne roskapusseihin ja suoraan roskikseen vaan... ei vissiin kannata purkaa sitä ja keritä uuellee... :d
Päätettiin kaverin kanssa lähteä keskiviikkona taas baariin. Rupesinki jo miettimään että mitä pistäisin päälle... Mulla on tämän hetkisenä vaihtoehtona kaksi mekkoa, joko tämä:

(Musta mekko missä kiristysnyöri vyötäröllä ja paljetein muodostettu rusetti edessä. On ihan hieno vaikka kuvassa tuo näyttää vaan roikkuvalta, muodottomalta riekaleelta :D )


Tai tämä:

(Oranssi mekko Vilasta. Usein oon tätä käyttänyt jonkun vyön ja puuhelmien kera.)

Tänään on sellaista ohjelmassa että pitäisi yhdeltä mennä hakemaan kaveria töistä, käydä yhdessä kaupassa ja tulla mun luokse katselemaan jotain leffoja. Ajateltiin ainakin Grease katsoa... :D Tää onkin mun vika lomapäivä syysloman osalta. Huomenna sitten taas töihin loppuviikoksi ja sitten alkaakin jo koulu taas... pöh!

maanantai 20. lokakuuta 2008

Punaviini pilaa puseron, mennään kaupungille ostan uuden paidan jostain.

Kohta ajattelin jopa pukea päälleni ja mennä kaupunkiin katselemaan mitä tarjottavaa siellä tällä kertaa olisi :) Kaverille pitäisi ainakin haahuilla synttärilahjaa ja itsellenikin olisi kiva löytää jotain kivaa. Olen jo pitkään unelmoinut ihan perus mustasta kauluspaidasta, mutta jostain syystä mikään tähän asti sovittamistani ei ole istunut kunnolla. Toivottavasti sellanen löytyisi tänään!

Avonin meikkitilauksenikin tulee tällä viikolla... Joten toivottavasti osaan säästää tällä kauppareissulla vähän rahaa sinnekin :)

Voisin kertoa lisää vähän tämän hetkisestä tyylistäni. Jos haluan olla vähän rennomman näköinen ja ei ole yhtään ns. "mekko-olo", niin useimmiten päälläni näkyy joku printti t-paita, sen alla pidempi toppi ja housuina farkkuleggarit. Kenkinä tällaisina päivinä on usein sitten conversen valkoiset, keltaiset tai mustat chuck starit, niken cortezit tai reebokin freestylet (mustana). Tässä postauksessa haluan lähinnä esitellä nämä lemppari t-paitani :)


Näiden paitojen merkki on Lewi's. Ylemmän printti ja materiaali on suoraan 50-luvun Lewi's mallistosta. Viime vuonna firma päätti ottaa joitakin tuotteita uusio-tuotantoon sieltä vuosikymmenten takaa :p. En ole hirveän montaa kertaa (...itse asiassa en kertaakaan) kyseistä paitaa käyttänyt mutta mielestäni se on silti hieno. Olen ylpeä että omistan sen! :-D
Alempi on tuollainen vähän oudon kuvan omaava paita mutta sitä olen käyttänyt useampiakin kertoja. Paidassa on hyvä istuvuus ja se on mielestäni tyylikäs..

Tämä paita on Paul Frankin. Printissä on kitaroita jonossa ja kitaroilla on jalat... Tykästyin kuvaan ja väreihin :)



Sitten on WESC:in paitani... Väri on oikeasti kauniin vaaleanpunainen. Tässä kuvassa se näyttää lähinnä likaiselta :-D Tää on vanhin näistä esittelemistäni paidoista. Käytänkin tätä enää harvemmin ja harvemmin...


Sitten on CTRL -merkkinen paita... Tähän liittyykin kultainen muisto: Halusin tehdä vaikutuksen söpöön skeittaripoikaan ja ostin tämän meidän ekoja treffejä varten. Seurusteltiin huimat 2 viikkoa! <3
Sitten on vielä Carhartt -merkkinen. Käytän tätäkin aika vähän vaikka tykkäänkin kovasti väristä. Mikä siis on ihan kirkkaanpunainen :-D
Näiden lisäksi mulla on vielä pari Paul Frankin printti t-paitaa. Niitä perus Apina-juttuja joten niitä en taida esitellä... :)

sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Put your freakum dress on

Oon vasta noin vuoden sisään alkanut pukeutumaan mekkoihin enemmän. Arkenakin mekko + legginsit yhdistelmän voi nähdä usein päälläni ja harvemmin enää farkkuihin pukeudunkaan. Normaalit fatkutkin on korvannut jo farkkulegginsit, joita minulla onkin useita kappaleita.

Farkkulegginsien kanssa en tosin vieläkään ole uskaltautunut pitämään normaali-mittaista paitaa päälläni vaan kaikki paidat on sitten vähän pidempiä. :-)

Baariin mennessä asuvalintani on lähes poikkeuksetta mekko, kesät ja talvet! Nyt viime perjantaina olin tällaiseen mekkoon verhoutunut:

Mekko on Vilasta ja sen seurana baarissa minulla oli mustat legginsit, mustat korkokengät ja musta kiiltonahkalaukku.

P.S. kyllä mä joskus vielä otan itestäni kuvia vaatteet päällä mutta vielä ei ollut sen aika ;D

Äidin kanssa juuri juttelin puhelimessa. Päätettiin tänään pitää idols-kisakatsomo yhdessä ja syödä poppareita ja juoda vähän siideriä, laadukasta ettenkö sanoisi :) Harmi vaan että suosikki-idolini Koop ei tänään esiinny, koska on tyttöjen esiintymis-jakso tänään :/


Relax! Take it easy

Huh, nyt on huono omatunto. Huijasin yhtä kaveria, että olen kipeänä vaikka olen vain ärsyyntynyt näkemään sitä koko ajan :-D Se oli eilen ihan innoissaan lähdössä baariinkiin mutta kun kerroin että en lähde mukaan niin jo mieli muuttuikin ja tuli viesti että no ei häntäkään kiinnosta joten jos katseltaisiin yhdessä leffoja :D nou, nou.. ei saa olla liian kiinni ihmisessä.

Yritin äsken tilata vaatteita tuolta Ginan nettikaupasta. Yritin jo eilen illallakin mutta ei siitä mitään tullut. Aluksi sivusto alkaa lataamaan liian kauan jo pelkkiä tuotteiden varastotietoja ja sitten kun annoin periksi ja olin menossa kassalle niiden vaatteiden kanssa minkä varastotiedot se suostui näyttämään, niin eikös se ala lataamaan kirjautumissivujakin liian kauan :( Sitten kun aikani kokeilin niin sivusto kyllä alkoi toimimaan mutta sitten selvisikin että vain luottokortilla maksaminen onnistuu! Täytyy joku päivä äitiä häiritä että saanko sen luottokortti -tiedot... Harmi tällainen säätö koska siellä olisi ollut yksi täydellinen mekko ja harmittaa jos en sellaista saa, jos se vaikka ehtii loppumaan...

Ajattelin kohta lähteä ostamaan vähän raffeleita ja dippiä ja alkaa kattomaan perjantaina tv:stä tullutta "Kuinka hukata kundi 10:ssä päivässä" -leffaa. Mun on tehny mieli jo useiden päivien ajan niitä leffateatterista saatavia keltaisia popcornejakin ja sitten niitä popcorni-mausteita. Pitää niitä sitten illalla kun teatteri aukeaa niin käydä myös ostamassa.

Sain eilen pitkän listan tehtyä aiheista mistä haluaisin kirjoittaa blogissani! :) JES!

lauantai 18. lokakuuta 2008

Kaikki kaipaa lempee, eiks nii?

Sain eilen baarissa kuulla ystävältäni jutun, mikä sai pasmani ihan sekaisin. Hän, 4-vuotta seurustellut (ja kihloissa oleva ystäväni) on ihastunut toiseen mieheen! Se ei ollut shokkiuutinen sen takia että se olisi jotenkin väärin tai epäluonnollista, lähinnä sen takia olin niin hämmentynyt koska ystäväni on tähän kyseiseen kihlattuunsa aiemmin ollut niin riippuvainen, että se oikein jo pelotti... No, pakkohan tämänkin vaiheen oli tulla. En tosiaan usko että kukaan ihminen pystyisi elämään suhteessa ja olla ihastumatta kehenkään muuhun samanaikaisesti. Siinä ei mun mielestä ole mitään väärääkään, kunhan sitä ihastumista ei vie toiselle asteelle.

Ystäväni oli kertonut kihlatulleen ihastumisestaan. Ihailen kyllä ystäväni rehellisyyttä mutta välttämättä en itse olisi kertonut. Varsinkin jos jättäisin sen vain pelkäksi kaukaiseksi ihastumiseksi enkä aikoisikaan tehdä asian suhteen mitään, miksi pahoittaa turhaan toisen mieltä?

Kyselin sitten ystävältäni, että onko hän sitten varma siitä, että on onnellinen nykyisensä kanssa. Vastaus oli että "En ole varma mutta pelkään olla yksin..." Niimpä niin... Itse ajattelen, että jokaisesta ihmisestä pääsee yli ja ihmiselle on tärkeää että osaa olla yksin. Yksinhän täällä loppuen lopuksi ollaan. Yksin on aina vaikka ei koskaan yksin heräisi! Ihmisen kasvun takia on tärkeää että osaa olla itsenäinen ja ilman toista.

Nämä suhdeasiat alkoivat pyörimään kokoaikaisesti mielessäni viime yön aikana. Mun ongelmainen soppa koostuu aina siitä että ihastun kerralla useaan mieheen. Tälläkin hetkellä olen suorastaan rakastunut yhteen 500km päässä asuvaan, mulla on säätöä yhden mun luokkalaisen kanssa ja toisaalta haluan että eräs mun rinnakkaisluokkalainenkin kiinnostuisi musta. Sitten taas kun olen kerta asiakaspalvelualalla, myös töissäni käy pari täydellisen kuumaa asiakasta ja olen niin ihastunut niihinkin :D Äh, hankalaa, hankalaa :(

Baarissa oli kuitenkin eilen tosi kivaa, oli paljon tuttuja ja letkeä meininki:) ! Innostuttiin vetämään parit shotit kaverin kanssa ja siihen kun vielä lisää monet, monet malibu+ananasmehu drinkit niin tulokseksi saadaankin mahtava krapula ja vaikea työpäivä! :-D

Nyt voisin katsoa maajussille morsiamen nauhalta ja unelmoida siitä oikeasta ;D Että joskus mullakin olisi sellainen mies ketä en haluaisi vaihtaa vaikka pikku-ihastuisin viikottain johonkin postimieheen tai muuhun pizzalähettiin :D

perjantai 17. lokakuuta 2008

Someone that you think that you can trust, is just another way to die

Ei ollut tarkoitus aloittaa blogia noin surkealla otsikolla. Kyseinen uuden Bond -leffan tunnari on vain soinut koko päivän päässäni... ja eilisenkin! No mikäs siinä, hyvä biisi muuten kyseessä ;)

Olen pitkään jo lueskellut useita nettiblogeja ja päätin kantaa oman kortenikin kekoon! Tarkoituksena ei ole alkaa ylläpitämään muotiblogia (vaikka niitä eniten luenkin), tarkoituksena on kertoa omasta elämästäni, ajankohtaisista asioista ja vähän purkaa tätä pään sisustaani tyhjemmäksi. Kuitenkin niin, että ne jäävät johonkin talteen!

Ostoksiani tulen kuitenkin varmaan kuvailemaan... Olen hieman shoppailuaddikti... :) Vaatekaappi on jo täyttynyt mutta en osaa päästää mistään eroon. Kaikkiin vaatteisiini liittyy joitakin muistoja!

Muita yleisiä tietoja voisin myös kertoa näin alkajaisiksi itsestäni. Olen sinkkutyttö (jotain pientä säätöä on kuitenkin aina käynnissä kuten tälläkin hetkellä..) ja todellakin nautin vapaudestani. Ainoa ajankohta milloin tuntuu että tarvitsisi poikaystävää on sunnuntai. Sunnuntaisin olisi ihana käpertyä jonkun viereen party-viikonlopun jälkeen ja kerätä makuuhaavoja leffoja tuijotellen... No, ehkä vielä joskus! :)

Olen opiskelija ja iltatyöläinen. Vapaa-aikaa ei sitten hirveästi jääkään tai sitten olen vapaa-aikana niin väsynyt kaikesta touhuilusta että tunnit kuluvat mukavasti ihan vain kotona ollessa ja koneella jumitellessa. Viikonloput pyhitän juhlinnalle. Rakastan laittautumista ja juhlamekkoja. Tänäänkin olisi yökerhoilua vuorossa että mennään kattomaan millaista könsikästä siellä baarissa tänään on. :-D !

Noh, mutta lähiviikot menee blogspottia opiskellessa. Yritän saada tästä blogista hienon, ehjän ja mielenkiintoisen kokonaisuuden. Joten tulevat postaukset saattavat olla mitä on mutta eiköhän tästä tämä linja ala muotoutua ;) !