Tänään tapahtui maailman noloin juttu; oksensin Hesburgerissa tarjottimelleni. Ennen tykkäämäni juustoateria sitten aiheuttikin mulle sellasen ällötyskohtauksen että...! Muutamassa pöydässä nähtiin ongelmani ja teki mieli mennä sanomaan pahoittelut heille vielä jälkikäteen. Ei varmaan niillekään ruoka sitten ihan hetkeen maistunu. Vein kyllä sitten tosi nopeasti ruokani + lisämömmöt roskiin ja pyyhin vähän tarjotintakin kuivemmaksi. Sitten muina naisina hesestä ulos. Näitä sivuoireita nyt sitten riittää varmaan vähän liiaksikin. Jännityksellä oon nyt mennyt joka aamu kouluunkin ja istunu kuin tikku paskassa tunnilla ja keskittyny siihen ettei suusta tule mitään ulos. Salmiakin onneks on auttanu vähän ja olo niitä syömällä aina vähäksi aikaa tuntuis helpottuvan. Ainakin siksi aikaa kun niitä imeskelee.
Kävin sitten tuon episodin jälkeen hakemassa henkkamaukasta tulleen postipakettini. En tilannut sieltä mitään kummempia, pari paitaa ja neuletakin. Sovittelin niitä tuossa äsken ja ei mikään ollut kyllä sellainen ERINOMAISEN hyvä ostos... :( Mutta enköhän ne pidä.. on sitten muutama paita enemmän kaapissa kun tulee taas joku aamu sellainen "mulla ei ole mitään vaatteita" -olo.
Kohta pitäisi kalppia töihinkin. Mun maailman kaunein puhelin on myös sanonut sopimuksensa irti. Se ei suostu enää lähettämään tekstiviestejä. Onneksi siinä on vielä takuuta jäljellä. Pistinkin jo mailia siitä sen paikan asiakaspalveluun mistä sen ostin. Että mikä neuvoksi jne...! Tytön pitää saada tekstailla.. ;)
tiistai 9. joulukuuta 2008
lauantai 6. joulukuuta 2008
Me osataan ne jutut kyllä joista mutsit varoittaa
On ollut aika viikko, mahakipujen syy selvisi ja tätä pelkäsin epäilläkin: olen raskaana..
aika ylläri sinänsä. Tai en tiedä oliko se ylläri. En ole vielä vaan ehtinyt sisäistää asiaa tai käsitellä sitä millään tavalla. Se tuntuuki vielä niin epätodelliselta. Enkä vielä tiedä mitä teenkään. Olisin kyllä jo 21 vuotias kun se syntyisi että silleen en enää kovin nuori mutta enhän mä missään kovin vakavassa suhteessa ole. Joten voisi käydä niin että lapsi kasvaisi sitten ilman isäänsä. Huh, outoja juttuja tapahtuu, ikinä ei taas tiedä mitä elämässä tapahtuu, tää kertoi taas sen.
Tein siis ihan kotitekoisen testin,vielä en ole käynyt lääkärissäkään. Päätin kertoa äidilleni ennen kuin varaan sen lääkäri-ajan. Jos se haluaisi vaikka tulla mukaani sinne. On tässä vähän pelonsekaiset fiilikset mutta kaikesta selvitään. Ja äitiyteenkin kasvaa jos tämä sinne asti menee. Mikä nyt on parempi vaihtoehto abortille mielestäni...
Tänään on pikkujoulutkin. Päätin kaikesta huolimatta mennä sinne. En tietenkään juomaan vaan viettämään iltaa ystävieni kanssa. Odotan innolla että saa pukeutua ja laittautua oikein nätiksi :) Päätin laittaa päälleni koko-paljettimekon. Siinä on ruskeita paljetteja ja ne ruskeat paljetit vähän mietityttää että millaisen meikin kanssa ne sopisi.. tekisi mieli laittaa sinisävyisiä luomivärejä mutta pitää nyt katsoa miten ne sopii yhteen. Pitää alkaa mallailemaan hyvissä ajoin.
aika ylläri sinänsä. Tai en tiedä oliko se ylläri. En ole vielä vaan ehtinyt sisäistää asiaa tai käsitellä sitä millään tavalla. Se tuntuuki vielä niin epätodelliselta. Enkä vielä tiedä mitä teenkään. Olisin kyllä jo 21 vuotias kun se syntyisi että silleen en enää kovin nuori mutta enhän mä missään kovin vakavassa suhteessa ole. Joten voisi käydä niin että lapsi kasvaisi sitten ilman isäänsä. Huh, outoja juttuja tapahtuu, ikinä ei taas tiedä mitä elämässä tapahtuu, tää kertoi taas sen.
Tein siis ihan kotitekoisen testin,vielä en ole käynyt lääkärissäkään. Päätin kertoa äidilleni ennen kuin varaan sen lääkäri-ajan. Jos se haluaisi vaikka tulla mukaani sinne. On tässä vähän pelonsekaiset fiilikset mutta kaikesta selvitään. Ja äitiyteenkin kasvaa jos tämä sinne asti menee. Mikä nyt on parempi vaihtoehto abortille mielestäni...
Tänään on pikkujoulutkin. Päätin kaikesta huolimatta mennä sinne. En tietenkään juomaan vaan viettämään iltaa ystävieni kanssa. Odotan innolla että saa pukeutua ja laittautua oikein nätiksi :) Päätin laittaa päälleni koko-paljettimekon. Siinä on ruskeita paljetteja ja ne ruskeat paljetit vähän mietityttää että millaisen meikin kanssa ne sopisi.. tekisi mieli laittaa sinisävyisiä luomivärejä mutta pitää nyt katsoa miten ne sopii yhteen. Pitää alkaa mallailemaan hyvissä ajoin.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)