tiistai 9. joulukuuta 2008

Vie mut maailman reunaan

Tänään tapahtui maailman noloin juttu; oksensin Hesburgerissa tarjottimelleni. Ennen tykkäämäni juustoateria sitten aiheuttikin mulle sellasen ällötyskohtauksen että...! Muutamassa pöydässä nähtiin ongelmani ja teki mieli mennä sanomaan pahoittelut heille vielä jälkikäteen. Ei varmaan niillekään ruoka sitten ihan hetkeen maistunu. Vein kyllä sitten tosi nopeasti ruokani + lisämömmöt roskiin ja pyyhin vähän tarjotintakin kuivemmaksi. Sitten muina naisina hesestä ulos. Näitä sivuoireita nyt sitten riittää varmaan vähän liiaksikin. Jännityksellä oon nyt mennyt joka aamu kouluunkin ja istunu kuin tikku paskassa tunnilla ja keskittyny siihen ettei suusta tule mitään ulos. Salmiakin onneks on auttanu vähän ja olo niitä syömällä aina vähäksi aikaa tuntuis helpottuvan. Ainakin siksi aikaa kun niitä imeskelee.

Kävin sitten tuon episodin jälkeen hakemassa henkkamaukasta tulleen postipakettini. En tilannut sieltä mitään kummempia, pari paitaa ja neuletakin. Sovittelin niitä tuossa äsken ja ei mikään ollut kyllä sellainen ERINOMAISEN hyvä ostos... :( Mutta enköhän ne pidä.. on sitten muutama paita enemmän kaapissa kun tulee taas joku aamu sellainen "mulla ei ole mitään vaatteita" -olo.

Kohta pitäisi kalppia töihinkin. Mun maailman kaunein puhelin on myös sanonut sopimuksensa irti. Se ei suostu enää lähettämään tekstiviestejä. Onneksi siinä on vielä takuuta jäljellä. Pistinkin jo mailia siitä sen paikan asiakaspalveluun mistä sen ostin. Että mikä neuvoksi jne...! Tytön pitää saada tekstailla.. ;)

Ei kommentteja: