lauantai 6. joulukuuta 2008

Me osataan ne jutut kyllä joista mutsit varoittaa

On ollut aika viikko, mahakipujen syy selvisi ja tätä pelkäsin epäilläkin: olen raskaana..
aika ylläri sinänsä. Tai en tiedä oliko se ylläri. En ole vielä vaan ehtinyt sisäistää asiaa tai käsitellä sitä millään tavalla. Se tuntuuki vielä niin epätodelliselta. Enkä vielä tiedä mitä teenkään. Olisin kyllä jo 21 vuotias kun se syntyisi että silleen en enää kovin nuori mutta enhän mä missään kovin vakavassa suhteessa ole. Joten voisi käydä niin että lapsi kasvaisi sitten ilman isäänsä. Huh, outoja juttuja tapahtuu, ikinä ei taas tiedä mitä elämässä tapahtuu, tää kertoi taas sen.
Tein siis ihan kotitekoisen testin,vielä en ole käynyt lääkärissäkään. Päätin kertoa äidilleni ennen kuin varaan sen lääkäri-ajan. Jos se haluaisi vaikka tulla mukaani sinne. On tässä vähän pelonsekaiset fiilikset mutta kaikesta selvitään. Ja äitiyteenkin kasvaa jos tämä sinne asti menee. Mikä nyt on parempi vaihtoehto abortille mielestäni...

Tänään on pikkujoulutkin. Päätin kaikesta huolimatta mennä sinne. En tietenkään juomaan vaan viettämään iltaa ystävieni kanssa. Odotan innolla että saa pukeutua ja laittautua oikein nätiksi :) Päätin laittaa päälleni koko-paljettimekon. Siinä on ruskeita paljetteja ja ne ruskeat paljetit vähän mietityttää että millaisen meikin kanssa ne sopisi.. tekisi mieli laittaa sinisävyisiä luomivärejä mutta pitää nyt katsoa miten ne sopii yhteen. Pitää alkaa mallailemaan hyvissä ajoin.

Ei kommentteja: