Nyt tulee mega kiireessä rustattu postaus :D Olen ollut jo koko aamun töissä ja nyt pitäisi hoitaa vielä tarjoilukeikka mistä pääseekin kotiin vasta joskus yhden maissa yöllä. Oon vihannu tätä päivää jo ennalta noin viikon ja nyt tää sitte on koittanut. Toivottavasti menee nopeasti ohi, tätä päivää en jää kaipaamaan!
Tapasin yhden miehen keskiviikkona baarissa ja no.. nyt se pyysi mua sitten treffeille :) Suostuinhan minä vaikka vähän epäilyttääkin meidän... kohtuu suuri ikäero :D Mutta ainahan nyt syömään voi mennä! :) Sovittiin että joku päivä ensi viikolla. Jos ei muuten natsaa päivät yksiin ni käydään sitte pikaisella lounaalla koulupäivän jälkeen ja ennen töihin menoa. Illallinen nyt olis ihan ideaali mutta kaikkee ei voi saada ;D
Mun neuletyö on taas vähän edistynyt. En jaksa alkaa kikkailemaan kuvien kanssa mutta pitää joku päivä taas lisätä kuva että minkä pitunen se nytten on.
Huh kiire kiire ja nyt pitää olla jo menossa!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti