Kohta ajattelin jopa pukea päälleni ja mennä kaupunkiin katselemaan mitä tarjottavaa siellä tällä kertaa olisi :) Kaverille pitäisi ainakin haahuilla synttärilahjaa ja itsellenikin olisi kiva löytää jotain kivaa. Olen jo pitkään unelmoinut ihan perus mustasta kauluspaidasta, mutta jostain syystä mikään tähän asti sovittamistani ei ole istunut kunnolla. Toivottavasti sellanen löytyisi tänään!

Näiden paitojen merkki on Lewi's. Ylemmän printti ja materiaali on suoraan 50-luvun Lewi's mallistosta. Viime vuonna firma päätti ottaa joitakin tuotteita uusio-tuotantoon sieltä vuosikymmenten takaa :p. En ole hirveän montaa kertaa (...itse asiassa en kertaakaan) kyseistä paitaa käyttänyt mutta mielestäni se on silti hieno. Olen ylpeä että omistan sen! :-D
Tämä paita on Paul Frankin. Printissä on kitaroita jonossa ja kitaroilla on jalat... Tykästyin kuvaan ja väreihin :)
Sitten on WESC:in paitani... Väri on oikeasti kauniin vaaleanpunainen. Tässä kuvassa se näyttää lähinnä likaiselta :-D Tää on vanhin näistä esittelemistäni paidoista. Käytänkin tätä enää harvemmin ja harvemmin...

Sitten on vielä Carhartt -merkkinen. Käytän tätäkin aika vähän vaikka tykkäänkin kovasti väristä. Mikä siis on ihan kirkkaanpunainen :-D
Avonin meikkitilauksenikin tulee tällä viikolla... Joten toivottavasti osaan säästää tällä kauppareissulla vähän rahaa sinnekin :)
Voisin kertoa lisää vähän tämän hetkisestä tyylistäni. Jos haluan olla vähän rennomman näköinen ja ei ole yhtään ns. "mekko-olo", niin useimmiten päälläni näkyy joku printti t-paita, sen alla pidempi toppi ja housuina farkkuleggarit. Kenkinä tällaisina päivinä on usein sitten conversen valkoiset, keltaiset tai mustat chuck starit, niken cortezit tai reebokin freestylet (mustana). Tässä postauksessa haluan lähinnä esitellä nämä lemppari t-paitani :)

Näiden paitojen merkki on Lewi's. Ylemmän printti ja materiaali on suoraan 50-luvun Lewi's mallistosta. Viime vuonna firma päätti ottaa joitakin tuotteita uusio-tuotantoon sieltä vuosikymmenten takaa :p. En ole hirveän montaa kertaa (...itse asiassa en kertaakaan) kyseistä paitaa käyttänyt mutta mielestäni se on silti hieno. Olen ylpeä että omistan sen! :-DAlempi on tuollainen vähän oudon kuvan omaava paita mutta sitä olen käyttänyt useampiakin kertoja. Paidassa on hyvä istuvuus ja se on mielestäni tyylikäs..
Tämä paita on Paul Frankin. Printissä on kitaroita jonossa ja kitaroilla on jalat... Tykästyin kuvaan ja väreihin :)
Sitten on WESC:in paitani... Väri on oikeasti kauniin vaaleanpunainen. Tässä kuvassa se näyttää lähinnä likaiselta :-D Tää on vanhin näistä esittelemistäni paidoista. Käytänkin tätä enää harvemmin ja harvemmin...
Sitten on CTRL -merkkinen paita... Tähän liittyykin kultainen muisto: Halusin tehdä vaikutuksen söpöön skeittaripoikaan ja ostin tämän meidän ekoja treffejä varten. Seurusteltiin huimat 2 viikkoa! <3
Sitten on vielä Carhartt -merkkinen. Käytän tätäkin aika vähän vaikka tykkäänkin kovasti väristä. Mikä siis on ihan kirkkaanpunainen :-DNäiden lisäksi mulla on vielä pari Paul Frankin printti t-paitaa. Niitä perus Apina-juttuja joten niitä en taida esitellä... :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti