Kävin viime viikonloppuna leffassakin pariinkin otteeseen. Perjantaina käytiin katsomassa 007 Quantum of solace, ja olin kyllä niin mahdottoman pettynyt. Olin odottanut kyseistä elokuvaa niiin kauan ja se rajoittuikin loppuen lopuksi ehkä kahteen hyvään kohtaukseen joista toinen oli alkutunnari. Että hyvin meni ja sillee.
Lauantaina kävin sitten Joonatanin kanssa katsomassa Vicky Christina Barcelona. Siinä oli jo vähän yritystä. Ja siinä onkin ehkä kaksi maailman kauneinta naista mukana: Scarlett Johansson, sekä Penelope Cruz
Etenkin Scarlett Johansson on ollu mun mieleen näyttelijänä ja tyyliltäänkin ja kauneudeltaan. Joonatan liputti isosti Penelopen puolesta :D
Eilen sain myös tietää että eräs entinen kaverini on kuollut. Hän on kuollut pari viikkoa sitten ja tänä lauantaina olisi hautajaiset. En tosiaan ole enää pariin vuoteen pitänyt yhteyttä häneen. Mitä nyt baarissa törmäilty ja silloin käyty vähän olkaan taputtelemassa. Nyt kuitenkin tuli ihan tämäyllätysuutinen. En tiedä miten tälläseenkin pitäisi reagoida. Tai en osaa reagoida mitenkään. Äitikin kyseli hirveästi että oonko ihan järkyttynyt ja oonko kunnossa yms. oon kai? Eilen yö meni kyllä vaan sitä miettiessä. Että miten outoa että jonkun mun ikäsen elämä vaan päättyy yhtäkkiä. On tällaisia tapauksia aiemminkin sattunut kohdalleni. Aasian tsunamin yhteydessä kuoli kaksi hyvää ystävääni. Mutta kuolemaa on itsessään niin vaikea vaan tajuta! En tiedä miten sitä pitäisi käsitellä.. puuh :( !
Ajattelin tänään katsoa salkkareiden jälkeen saw kakkosen. Huomenna sitten nään taas Joonatania ja en millään malttaisi odottaa.. :) En oo pitkään aikaan ihastunut näin huolella saatikka tuntenut näin vahvasti että saan jopa vastakaikua :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti