tiistai 18. marraskuuta 2008

Well, there's three people in the mirror and I'm wonderin' which one of them I should choose

Vähän huolestuttaa, tänään lähti VIIDES päivä liikkeelle med huge stomachaches ... eli siis vatsakivut vaivanneet. Koko ajan toivon että ne menis ohi ja loppuis mutta siellä vaan painaa joku.. :( Tässä arvon että kuinka monta päivää vielä venailen että menen lääkärin pakeille. Koska pikkuhiljaa päivä päivältä alkaa tuntumaan vakavammalta jutulta.. ei ole ikinä ennen näin kovasti ja pitkään tuntunu masussa :( Voihan nää olla vaan menkkakipuja jotka on alkanu aika monta päivää etuajassa.. ehkäpä, who knows!? naisten vaivat sucks..

No, mutta tänään taistelin urheasti kuitenkin koulussa. Muuten ei onneksi töitä ole että tän illan saan olla ihan rauhassa :) Huomennakin töitä vaan muutama tunti. Kävin ostamassa pähkinöitäkin ja niitä tässä mutustelen ja teetä juon, salkkareita odotellessa :-)

Tällaisen paidan ostin ginasta muutama päivä sitten. Hienon friis & companyn laukunkin ostin samalla ostosreissulla mutta siitä pistän kuvan vaikka huomenna, eilen kun kuvailin niin hyydyin tähän kipuun ja tänäänkään en sitten yhtään jaksa jatkaa...


Tähän loppuun voisin kertoa omia lempparibiisejä. Niitä olen tässä kuunnellutkin että tulisi kivun keskellä vähän parempi mieli.. se on hassua kun terveyttä ei yhtään ajattele silloin kun se on. Sitten kun on heti joku huonosti niin sitä ajattelee enemmän ja sitä osaa arvostaa enemmän.. mutta tässä tosiaan lista kappaleista, ei paremmuusjärjestyksessä!

Reino and the Rhinos -Lempee

Muse -Starlight

The Raconteurs -Carolina drama (mestariteos, kannattaa pistää youtubeen ja oikeasti kuunnella loppuun asti vaikka alku saattaa vaikuttaa tylsältä)

Queens of the stone age -mosquito song (todella kaunis kappale!)

Eve -Tambourine (hyvälle mielelle pääsee tätä kipaletta kuuntelemalla)

PMMP -Kovemmat kädet (surullinen biisi.. )

Irina -Vahva

siinä ainakin nyt mun tän hetkistä soittolistaa.. kuunneltavat biisit vaan vaihtelee mulla just päivien mukaan mutta tänään soittimestani raikaa nämä. Kaikista löytyy myös joku rakas muisto, siksi ne tuntuukin niin omilta! :-)

Ei kommentteja: