No, mutta tänään taistelin urheasti kuitenkin koulussa. Muuten ei onneksi töitä ole että tän illan saan olla ihan rauhassa :) Huomennakin töitä vaan muutama tunti. Kävin ostamassa pähkinöitäkin ja niitä tässä mutustelen ja teetä juon, salkkareita odotellessa :-)
Tällaisen paidan ostin ginasta muutama päivä sitten. Hienon friis & companyn laukunkin ostin samalla ostosreissulla mutta siitä pistän kuvan vaikka huomenna, eilen kun kuvailin niin hyydyin tähän kipuun ja tänäänkään en sitten yhtään jaksa jatkaa...
Tähän loppuun voisin kertoa omia lempparibiisejä. Niitä olen tässä kuunnellutkin että tulisi kivun keskellä vähän parempi mieli.. se on hassua kun terveyttä ei yhtään ajattele silloin kun se on. Sitten kun on heti joku huonosti niin sitä ajattelee enemmän ja sitä osaa arvostaa enemmän.. mutta tässä tosiaan lista kappaleista, ei paremmuusjärjestyksessä!
Muse -Starlight
The Raconteurs -Carolina drama (mestariteos, kannattaa pistää youtubeen ja oikeasti kuunnella loppuun asti vaikka alku saattaa vaikuttaa tylsältä)
Queens of the stone age -mosquito song (todella kaunis kappale!)
Eve -Tambourine (hyvälle mielelle pääsee tätä kipaletta kuuntelemalla)
PMMP -Kovemmat kädet (surullinen biisi.. )
Irina -Vahva
siinä ainakin nyt mun tän hetkistä soittolistaa.. kuunneltavat biisit vaan vaihtelee mulla just päivien mukaan mutta tänään soittimestani raikaa nämä. Kaikista löytyy myös joku rakas muisto, siksi ne tuntuukin niin omilta! :-)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti