sunnuntai 8. helmikuuta 2009

Muistatko miltä tuntuu, juopua kesäyönä, hölmöstä rakkaudesta

Just heräilin ja en yhtään tajua miten sain itseni näin aikasin revittyä ylös nimittäin lähdinkin eilen pitkien suostuttelujen jälkeen vielä baariin. Nyt oli sitten kello soimassa siksi että alkaisin vääntää koulutehtävää... huomiseksi pitäisi olla 6 sivua tekstiä! Saatan kyllä aloittaa aamun rauhallisesti ja katsoa eka pari jaksoa täydellisiä naisia... Jospa siitä saisi vähän inspiraatiota! No ei saa koska aihekin on siitä aika kaukana :D

Ennen baariin lähtöä katsoin telkasta sellaisen elokuvan kuin "Open sea". Se oli ihan älyttömän piinaava. Se kertoi pariskunnasta joka jäi sukellusretkellä mereen laivan jätettyä heidät. Loppu leffa olikin sitä kun he kelluivat siellä keskellä avomerta ja hait parveilivat niiden alapuolella ja lopulta söivät heidät... Elokuva kuulemma perustuu tositapahtumiin että huh huh...

no eilen menin baariin aika kesäisissä vaatteissa:


Nojoo.. tätä kirjottaessani päätin nyt että eka ohjelmanumeroni on tänään:

-Täydelliset naiset + teenjuonti

sitten vasta se artikkeli...

Saa nähdä sahaanko nyt oksaa jalkojeni alta ja väännän sitä yöhön asti sitä ainetta sitten... Koska sen kirjoitus keskeytyy alkuillasta siihenkin kun kaveri tulee kylään..

Ei kommentteja: