Ennen baariin lähtöä katsoin telkasta sellaisen elokuvan kuin "Open sea". Se oli ihan älyttömän piinaava. Se kertoi pariskunnasta joka jäi sukellusretkellä mereen laivan jätettyä heidät. Loppu leffa olikin sitä kun he kelluivat siellä keskellä avomerta ja hait parveilivat niiden alapuolella ja lopulta söivät heidät... Elokuva kuulemma perustuu tositapahtumiin että huh huh...
no eilen menin baariin aika kesäisissä vaatteissa:

Nojoo.. tätä kirjottaessani päätin nyt että eka ohjelmanumeroni on tänään:
-Täydelliset naiset + teenjuonti
sitten vasta se artikkeli...
Saa nähdä sahaanko nyt oksaa jalkojeni alta ja väännän sitä yöhön asti sitä ainetta sitten... Koska sen kirjoitus keskeytyy alkuillasta siihenkin kun kaveri tulee kylään..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti