torstai 12. helmikuuta 2009

Tell me who's the enemy?

Jihaa, mulla on treffit tänään :) ihan vaan sellainen kahvilassa istuskelu ja sitten se poika vähän jutteli et se vois illalla tehdä mulle vaikka omakätisesti pitsan! En taida hirveästi panostaa nyt vaatteellisesti koska kyseessä on kuitenkin ihan normi kahvittelu niin voi mennä vähän yli jos pistää ykköset ylle. Joten samoilla kledjuilla mennään kuin koulussakin. Eli nuo kuvassa näkyvät! :)

kaulakoru 19,90 gina tricot
pitkä college-paita 19,90 gina tricot
vyö joku maailman vanhin henkkamaukasta
farkkulegginsit jostain paikasta myös.. ehkä onlysta.. :D

Kaulakorusta tykkään etenkin, se on vieläpä aika uusi ostos :) Olihan se aika kallis tuollaiseksi halppisvaatekauppaketjun rihkamakoruksi mutta tuskin tämmöset massiiviset hirveästi hajoilee:)

Huomenna sitten hyvä ystäväni tulee toisesta kaupungista tänne kylään ja eka alotellaan täällä mun luona ja sitten mennään pistämään huudit taas sekasin! Ootan kyllä hirveästi huomista päivää. Muutenki taas palkkapäivä niin aamupäivän vois viettää shoppaillen ja illalla sitten uudet kuteet päällä baarikierrokselle. Tän päivän aikana pitäs huomista varten vielä siivota paikkoja ja sitten käydä solariumissa ja samalla sitte tietysti puntillakin. Niin ja tosiaan ne treffitkin :D Tekemistä taas riittää ja väsyttää vaan ihan hirveästi. Nukuin tänään vähän pommiinkin mutta kerkesimpä kuitenkin ajoissa kouluun.

Niin ja äh.. tänään koulusta palatessa oli penkkarit kovaa vauhtia tuolla kaupungilla käymässä... Kaipaan niin sitä aikaa kun itsellä oli penkkarit! Tuntuu aina jälkeenpäin kaikkia tapahtumia ajatellessa että niistä ei osannut silloin ottaa sitä kaikkea irti. Nytkin penkkareiden ja vanhojentanssien suhteen tuntuu siltä :( ! Sitten kun tuollaiset kivat tapahtumat on ohi niin vasta sitten tajuaa että ne ajat ei tuu sitten koskaan takasinkaan. Miksei sitä tajua jo sitä ennen?
Vanhojentanssitkin oli yksi elämäni parhaita kokemuksia. Ensiksi kun sai istua 3-4 tuntia kampaajan tuolissa ja katsella kun massiivista nutturaa koottiin, sitten vielä meikki ja pukeutuminen maailman ihanimpaan pukuun ja sitten vielä ne tanssit... ah! <3 Se oli oikea prinsessapäivä mutta siitäkin on nyt jo 3 vuotta. Hemmetti olen vanha jo!!!!

Noh nyt pitää jatkaa vielä itsevarmuuden keräämistä että säteilee sitten treffeillä. Hejdå

Ei kommentteja: