torstai 12. helmikuuta 2009

Sinun vuorosi tulee vielä, Vielä sinut huomataan

Heippa taas! Back in home mutta kohta meen takasin, en oo saanu pitsaani vielä :D ! Oli oikein kivaa ja nähdään huomennakin päivällä. Siksi tulikin turbo kiire etsiä omasta vaatekaapista jotain päälle pantavaa baarireissulle. En kerkiäkään huomenna ostoksille kun en halua tätä poikaa tylsistyttää heti tokilla treffeillä pakottamalla sen kiertämään mun kanssa kaikki kaupat... Ja sitä paitsi tykkään tehdä aina ostokseni ihan yksin. En halua kenenkään arvioivia katseita. Oon sen suhteen aika epävarma.

Tässä muutama vaihtoehto, alan kallistumaan mustaan mekkoon..
Tässä eka vaihtoehto, taitaa näyttää liian kesäiseltä. vaikkakin laittaisin toki sukkikset tai legginsit alle mutta silti!
Toka vaihtoehto on tuollainen kukka-mekko. Tai ei siinä oikeastaan ole edes kukkia.. jotain sotkua. Mutta ihana se silti mielestäni on.

Ja sitten tuo musta, mikä on tällä hetkillä vahvimpana varteenotettavana vaihtoehtona. En ole kyseistä mekkoa edes käyttänyt pitkään aikaan joten sikälikin sen vuoro voisi olla nyt päästä vähän ulos tuulettumaan :)

Tää uusi beverly hills 90210 sarja vaikuttaa tosi huonolta, kliseitä täynnä olevalta paska-sarjalta. Vissiin pitää tää vaan katsoa pakolla loppuun koska menen pitsalle vasta puol kymmeneks :D

Ei kommentteja: