Tässä muutama vaihtoehto, alan kallistumaan mustaan mekkoon..
Tässä eka vaihtoehto, taitaa näyttää liian kesäiseltä. vaikkakin laittaisin toki sukkikset tai legginsit alle mutta silti!
Toka vaihtoehto on tuollainen kukka-mekko. Tai ei siinä oikeastaan ole edes kukkia.. jotain sotkua. Mutta ihana se silti mielestäni on.
Ja sitten tuo musta, mikä on tällä hetkillä vahvimpana varteenotettavana vaihtoehtona. En ole kyseistä mekkoa edes käyttänyt pitkään aikaan joten sikälikin sen vuoro voisi olla nyt päästä vähän ulos tuulettumaan :)
Tää uusi beverly hills 90210 sarja vaikuttaa tosi huonolta, kliseitä täynnä olevalta paska-sarjalta. Vissiin pitää tää vaan katsoa pakolla loppuun koska menen pitsalle vasta puol kymmeneks :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti