keskiviikko 18. helmikuuta 2009

I dream of love as time runs through my hand

Tämän päivän skole-päivä pulkassa ja taas yksi tentti elämästäni vähemmän. Lisäksi sain tietooni myös että olin päässyt anniskelulainsäädännön tentin läpi, jes! :) Sikäli kyllä hyvä suoritus koska siinä on yksi osio mistä saa vain 1 pisteen arvosta mennä väärin.

Huomenna sitten vika koe ennen lomaa! Tai mikäs loma se mulle on, prkle töitä silloin joka päivä 8-12h...

Tänään kävin tekemässä vähän pikaostoksia. Ostin kengät ja pipon. Kengät on ihan normaalit conversen chuck taylorit. Mun edelliset on taas kohta huonossa kunnossa että varauduin niiden puhki kulumiseen jo nyt sitten :)

Jostain syystä tosiaan palaan kyseiseen kenkämalliin aina uudelleen ja uudelleen vaikka kengät eivät todellakaan ole edes jokapäiväisessä käytössä! Tietysti asiaankuuluvasti väri aina vaihtuu. Ekat tuollaiset converset mulla oli about 5 vuotiaana. Muistan ne itsekin hämärästi mutta valokuvat etenkään eivät valehtele! :) Sitte yläasteen loppupuolella löysin kyseisen kenkämallin uudelleen ja sen jälkeen n. joka toinen vuosi vaihtuu väri. Nyt on näköjään valkoisten vuoro :) !

Pipo oli semmoinen kiva valkoinen mihin oli punottu nauha mikä oli pistetty rusetille. Todella söpön näköinen ja ensimmäinen piponi noin kymmeneen vuoteen :D !

Ja tällainen päivän asu:


Noniin ja seuraava ohjelmassa vaikka yksi täydelliset naiset jakso ja sitten töihin!

Niin ja otsikon kappale on aivan ihana stingin desert rose! Yksi kauneimpia biisejä mitä tiedän.

Ei kommentteja: