Jostain syystä tosiaan palaan kyseiseen kenkämalliin aina uudelleen ja uudelleen vaikka kengät eivät todellakaan ole edes jokapäiväisessä käytössä! Tietysti asiaankuuluvasti väri aina vaihtuu. Ekat tuollaiset converset mulla oli about 5 vuotiaana. Muistan ne itsekin hämärästi mutta valokuvat etenkään eivät valehtele! :) Sitte yläasteen loppupuolella löysin kyseisen kenkämallin uudelleen ja sen jälkeen n. joka toinen vuosi vaihtuu väri. Nyt on näköjään valkoisten vuoro :) !
Pipo oli semmoinen kiva valkoinen mihin oli punottu nauha mikä oli pistetty rusetille. Todella söpön näköinen ja ensimmäinen piponi noin kymmeneen vuoteen :D !
Ja tällainen päivän asu:
Noniin ja seuraava ohjelmassa vaikka yksi täydelliset naiset jakso ja sitten töihin!
Niin ja otsikon kappale on aivan ihana stingin desert rose! Yksi kauneimpia biisejä mitä tiedän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti