tiistai 21. lokakuuta 2008

Backbeat the world was on the street

Eilen kaupungilta en löytänyt oikein mitään järkevää. Vain vyön, kaulakorun ja yhden paidan. Lisäksi ostin vielä lankaa ison pussillisen jospa saisin inspiraation alkaa tekemään jotain. Selailin neulontavinkkejä nettisivulta ja löysin yhden ponchon virkkausohjeen. Päätin että en kyllä käy virkkaamaan mutta neulon saman tyylisen tai siis saman muotoisen ja samalla idealla. saa sitten nähdä millainen siitä tulee :-D Lisään tänne kuvia päivittäin että miten se edistyy, etten varmasti jätä sitä kesken. Yleensä neuletyöt mun kohdalla jääkin kesken ja sitten piilottelen niitä kaappeihin ja laatikoihin. Välillä niitä aina singahtelee eri paikoista esiin ja silloin yleensä sullon ne roskapusseihin ja suoraan roskikseen vaan... ei vissiin kannata purkaa sitä ja keritä uuellee... :d
Päätettiin kaverin kanssa lähteä keskiviikkona taas baariin. Rupesinki jo miettimään että mitä pistäisin päälle... Mulla on tämän hetkisenä vaihtoehtona kaksi mekkoa, joko tämä:

(Musta mekko missä kiristysnyöri vyötäröllä ja paljetein muodostettu rusetti edessä. On ihan hieno vaikka kuvassa tuo näyttää vaan roikkuvalta, muodottomalta riekaleelta :D )


Tai tämä:

(Oranssi mekko Vilasta. Usein oon tätä käyttänyt jonkun vyön ja puuhelmien kera.)

Tänään on sellaista ohjelmassa että pitäisi yhdeltä mennä hakemaan kaveria töistä, käydä yhdessä kaupassa ja tulla mun luokse katselemaan jotain leffoja. Ajateltiin ainakin Grease katsoa... :D Tää onkin mun vika lomapäivä syysloman osalta. Huomenna sitten taas töihin loppuviikoksi ja sitten alkaakin jo koulu taas... pöh!

2 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Musta mekko näyttää ihanalta!<3

Min-Nea kirjoitti...

oi kiitos! :) itsekkin alan olla enemmän sen kannalla että pistän sen päälle! :) ainakin sädehtisin enemmän :-D !