Nyt olisi aika vääntää koulujuttuja... Tänään oli kokonaan vapaapäivä mutta aiemmin tänään en oo saanu mitään aikaseksi. Heräsin myöhään, joskus vasta kahdeltatoista ja siitä sitte kävin nopsaan tekemässä salitreenin ja menin kaverille kattoo leffaa.
Ja tältä näytin
Ah lisäksi oon tänään ahkerasti fiilistellyt PMMP:n uutta viimeinen valitusvirsi kipaletta. Se on aivan loistava ja innolla odotan heidän seuraavaa, "veden varaan" -nimistä levyään joka ilmestyy ensi kuun loppupuolella. Mielestäni PMMP on vaan suomen parhain live-bändi :) !
2 kommenttia:
Hello! i'm a french girl, i just want to tell you that i relly love your style. You look great.
Have a nice day!
Aww, thank you so much! :) Nice to have that kind of a comment!
Have a nice day to you too ;) !
Lähetä kommentti