tiistai 17. helmikuuta 2009

Minä osaan kellua isä, minä osaan kuplia isä, minua ei vieläkään kylmää

Hirveä kiirus ollu koko viikonloppu ja alkuviikko. Olin lauantaina töissä ja siitä mentiin sitte suht suoraan uuen työkaverini kanssa baariin ja siitä sitten tuli vähän lisää populaakin meidän mukaan. Oli kyllä todella hauska ilta ja olin sunnuntaina vasta kahden aikaan päivällä kotona :)

Nyt olisi aika vääntää koulujuttuja... Tänään oli kokonaan vapaapäivä mutta aiemmin tänään en oo saanu mitään aikaseksi. Heräsin myöhään, joskus vasta kahdeltatoista ja siitä sitte kävin nopsaan tekemässä salitreenin ja menin kaverille kattoo leffaa.

Ja tältä näytin



Ah lisäksi oon tänään ahkerasti fiilistellyt PMMP:n uutta viimeinen valitusvirsi kipaletta. Se on aivan loistava ja innolla odotan heidän seuraavaa, "veden varaan" -nimistä levyään joka ilmestyy ensi kuun loppupuolella. Mielestäni PMMP on vaan suomen parhain live-bändi :) !

2 kommenttia:

Marion kirjoitti...

Hello! i'm a french girl, i just want to tell you that i relly love your style. You look great.

Have a nice day!

Min-Nea kirjoitti...

Aww, thank you so much! :) Nice to have that kind of a comment!

Have a nice day to you too ;) !